26.000 Krisflyermiles. Wat er mee doen

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Alexo, 1 feb 2015.

  1. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Hi All,

    Ik heb op mijn Krisflyer account nog ruim 26000 miles staan die binnenkort verlopen. Iemand een suggestie wat ik er mee kan doen?

    Grt
    Alex
     
  2. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Kan je er uberhaupt nog wel iets mee boeken?
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit is de link van de award chart van Singapore Airlines http://www.singaporeair.com/pdf/ppsclub_krisflyer/charts/SQMI_OneWayAwardCharts.pdf
    Maar goeie redemption mogelijkheden heb je enkel binnen Azië...
    Of je moet kijken wat er mogelijk is bij partner airlines binnen de Star Alliance? Maar vanuit AMS kom ik op de mileage calculator geen opties tegen...
    De mileage calculator is op deze link te vinden http://www.singaporeair.com/en_UK/ppsclub-krisflyer/mileage-calculator/
    Op deze link kan je de uitleg vinden van Ben 'Lucky' Schlappig ivm redeemen van Krisflyer miles.
     
  4. Brunoweilo

    Brunoweilo Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Als je online boekt krijg je 15% korting van de prijzen die in hun award chart staan. Als je 50% van de mile hebt die nodig zijn om een award te boeken kan je de rest er bij kopen voor USD40 per 1000 miles. Een one-way van Amsterdam naar Singapore is 51.000 miles (na 15% korting) in de Business Class, dus je kan in principe de resterende miles kopen voor €882, of je kan de rest van de miles kopen via SPG (Starwood Preferred Guest) waar het €662 kost. :)
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De prijzen die je noemt is dit voor een oneway AMS - SIN in business inclusief de miles die ie al heeft? Of is het een retour?
    Je vindt al retourvluchten naar SIN, wel in economy voor ongeveer 689 euro in februari en 536 euro in maart.
    Ik weet dat het ook mogelijk is om de levensduur van de Krisflyer miles te "extenden", meer info kan je hier vinden: http://www.singaporeair.com/en_UK/ppsclub-krisflyer/krisflyer-fees/
     
  6. Brunoweilo

    Brunoweilo Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    De miles die hij al heeft. Business Class met Singapore Airlines is €2500+ voor een one way, dus miles en €689 + taxes is niet super gek :p
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat snap ik, maar dat moet ie ook nog terug naar AMS ;)
     
    Brunoweilo vindt dit leuk.
  8. Brunoweilo

    Brunoweilo Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Er zijn zo veel diverse opties voor de terug weg :)
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, hangt er maar van af hoeveel geld @Alexo wil uitgeven bovenop z'n Krisflyer miles :)
     
  10. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Hi All,

    Tnx voor de replies! Wellicht was ik wat kort in mijn vraag, hier een wat uitgebreidere uitleg;

    Ik was eigenlijk niet van plan om te betalen voor een vlucht die ik feitelijk niet hoef te maken. Ook heb ik geen star alliance vluchten in het vooruitzicht staan dus upgraden met de miles is ook geen optie (als dat uberhaubt al lukt met 26000 punten.)
    Het gaat me er dus vooral om iets leuks mee te doen maar ik vond daarvoor op de SIA website geen mogelijkheden.

    Ik had laatst ook een boel CX punten over die heb ik besteed aan wat travelgadgets die ik via hun website heb besteld en thuis laten bezorgen. Wellicht kan ik een vergelijkbaar iets doen met de SIA miles?
     

Deel Deze Pagina