15% korting bij travelbags(o.a. Rimowa)

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Maarten_22, 1 dec 2016.

  1. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Bij Travelbags krijg je met je ICS credit card 15% korting. Als je bij ICS inlogt krijg je onder aanbiedingen je kortingscode te zien.
     
    BlueFlying en Flying doc vinden dit leuk.
  2. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb net vorige week veel te veel geld in de Rimowa winkel in Amsterdam uitgegeven, dus was even bang, maar 'gelukkig' heeft travelbags niet de koffer die ik net heb aangeschaft :).
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  3. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Welke is het geworden?
     
    high_class vindt dit leuk.
  4. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    De Rimowa Bolero Cabin Multi Wheel.
    28438_1_160323220603.jpg
     
    Lionell en high_class vinden dit leuk.
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    die heeft mijn pa ook, zeer tevreden!
     
  6. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik moet bekennen nog in mijn twijfel fase te zitten, ik heb hem toevallig net ingepakt voor mijn volgende (redelijk lange) trip, en terwijl alles er wel in gaat, zou één tikje groter (tot echt de max cabin allowance) denk ik beter zijn geweest... Alsnog beter dan inchecken tho.

    Het voorvak is wel echt perfect, m'n schouder tas (met camera e.d.) is een stuk lichter aangezien m'n laptop, ereader, opladers en weet ik wat allemaal met gemak in de voorvakken kunnen!
     
  7. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Rimowa is mijn merk maar geen koffer met ritsen of een stoffen koffer met ritsen. Ik heb nu een aluminium Rimowa die bij een derde internationale reis - een vlucht van CKG naar SZX - zo mishandeld is dat deze niet meer te gebruiken is. Of zo'n koffer überhaupt te repareren valt... Een mogelijk nieuwe Rimowa zal een polycarbonate worden. De Limbo in de kleur Carmona Red lijkt mij wel wat. Hopelijk is het loopvlak van de wieltjes van degelijk materiaal. Het loopvlak van m'n Samsonite S'Cure DLX heb ik na één reis al moeten vervangen - binnen de garantie - en dan kan nu na de tweede reis weer gebeuren.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Ben zelf groot fan van Victorinox. Ze bieden een kofferlijn aan met levenslange garantie (voorheen NXT, nu Werks), inclusief beschadigingen door normaal gebruik. Reis zelf vrij intensief en heb reeds twee nieuwe koffers mogen krijgen (een keer hendel die niet overal meer bleef klikken, andere keer was materiaal gescheurd. Beide keren erg snel verholpen, iets wat ik van Tumi niet kan zeggen.

    Heb van het weekend een nieuwe gekocht, mijn eerste spinner :)
    8800634568734_celum_83645_960Wx840H.jpg
     
    Denzi en Lionell vinden dit leuk.
  9. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb de werks traveller 4 nu voor ongeveer anderhalf jaar en super tevreden mee.

    PS: Iemand ervaring met Tumi backpacks? Ik zit er aan te denken om schoudertas om te ruilen tot backpack. De Alpha2 met t-pass lijkt een mooie.
     
  10. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    De twijfel die ik in het begin had is volledig weg! Voor lange trips (10+ dagen) is het een beetje proppen, maar past en lukt het alsnog. De wieltjes hebben echt bijna geen weerstand en hoef bijna geen kracht te zetten om de koffer vooruit te krijgen. Eerder hem vast houden omdat hij anders sneller dan ikzelf wegrolt :).

    Het voorvak is bijzonder handig om laptop en andere dingen in kwijt te kunnen, en die niet in een losse tas op rug of schouders te hoeven tillen. Enige punt is wel dat het vak duidelijk niet gemaakt is voor een 15" laptop, maar met een beetje trek en duwwerk past het en gaat de rits dicht.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  11. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
  12. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    336
    Trofeepunten:
    63
    Net getest, deze code werkt nog:D

    Btw net samsonite flux spin via amazon.de gekocht die was € 50 goedkoper en er waren geen verzendkosten
     

Deel Deze Pagina