13K United miles nodig...

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Lionell, 11 aug 2015.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zijn er, behalve natuurlijk het vliegen met United of Star Alliance partners, andere manieren om 13K aan United miles bij elkaar te krijgen? Ik weet dat ze te koop zijn aan $ 35 per 1000 miles, zelfde bij SPG maar daar is de transfer ratio 2:1. Bij het kopen van miles zit ik dus aan $ 455 (13 x $ 35) wat duurder is dan het award ticket waar ik het voor wil gebruiken...

    Was er ook niet een manier om indien je niet genoeg miles hebt voor het boeken van een award, je deze tijdens het boeken kon aankopen? Of is dit dan aan dezelfde prijs als hierboven vermeld?

    Ik blijf eindeloos enquetes invullen... maar 50 of 60 miles per enquete schiet niet echt op, dan zou ik er nog 216 moeten invullen :D
     
    Ready2Board, WorldTraveller en Flying doc vinden dit leuk.
  2. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik vind de enquêtes een prima accrual manier. Keep up the good work:D
     
  3. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Hotelboekingen met kaligo/pointshound/rocketmiles?
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Heb ik ook aan zitten denken, maar je krijgt meestal enkel een grote bonus bij rocketmiles indien je net een nieuwe account hebt en je eerste boeking maakt.
    Oh idee, nieuwe account aanmaken :) Maar dan ook zorgen dat ik niet meer geld kwijt ben dan dat ik de miles zou kopen.
     
  5. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Als je via een bestaande United-boeking extra miles voor die trip bijkoopt, kosten 13.000 miles $299,-. Is dus een stukje goedkoper! Voorwaarde is dus wel dat je al een boeking hebt. Je zou een refundable ticket kunnen boeken (afstand van het ticket moet 6000-6500 miles zijn voor de optimale prijs van 13000 miles), de miles bij kunnen kopen en het ticket weer gratis kunnen annuleren (wel even op de annuleervoorwaarden letten natuurlijk!). Veel US-tickets zijn volgens mij überhaupt 24 uur gratis te annuleren, maar je hebt niet altijd zo snel die bonusmiles al.

    Als alternatief heb ik nog wel een boeking staan waar ik de extra miles zelf niet van ga kopen, dus mocht je 13.000 miles voor $299,- van mijn boeking willen halen, stuur maar even een PM ;).
     
    BIndair en Lionell vinden dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bedankt voor het aanbod, maar gisteren tegen een teleurstelling aangelopen... Het aantal benodigde miles van 13K bleek foutief te zijn, de award prijs die ik had gezien was voor een oneway! Ik heb er nog 43K nodig, dus ik ga naar een alternatief zoeken binnen Star Alliance.
     
  7. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Avianca LifeMiles??
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Daar heb ik nog niks bij staan, maar ik denk dat ik met m'n M&M miles een eind kom voor hetgeen ik in elkaar aan het puzzelen ben :)
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb denk ik een weg gevonden via M&M, daar heb ik nog 2239 miles nodig voor hetgeen ik in elkaar aan het zetten ben.
     

Deel Deze Pagina