12 XP

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Mockba, 5 dec 2018.

  1. Mockba

    Mockba Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik ben nieuw op dit forum. Ik moet in december nog 12 XP verdienen. Heb Amex platinum en Amex FB silver en wil dit zo laten. Moet dus nog een slimme vlucht maken en als het kan op een en dezelfde dag. Wie weet een goedkope run?
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Ook dat ligt er weer aan. Als het doel gold is, zal je met silver moeten beginnen
     
    MVA20 vindt dit leuk.
  3. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    M.i. heeft silver wel degelijk toegevoegde waarde. Alleen al de besparingen op stoelselectie (10 euro per Europese vlucht en 20 euro per ICA vlucht) en ruimbagage (ook op vluchten naar Noord- en Zuid-Amerika).
    En inderdaad moet je met silver beginnen :).
    Ik adviseer de welbekende LYS-run, met één stop in CDG. AMS-LYS-CDG-AMS is bijvoorbeeld 12 XP.
     
    lloydje33, FlyingFonz en Flying doc vinden dit leuk.
  4. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou persoonlijk voor een business XP run gaan naar bijvoorbeeld Dublin via CDG. Dan heb je 60xp extra voor 450 euro en hou je 48xp over voor volgend jaar.
     
    lloydje33, Carel1 en beuse242 vinden dit leuk.
  5. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Is inderdaad de vraag waarom je het doet. Wil je zo min mogelijk uitgeven dan kun je een vlucht pakken met AF en tussenstop op CDG. Zo'n RT ticket kost rond de €120 en pak je 15xp (of 12xp als je binnenlands vliegt). Bijv. Ams - CDG - GVA - AMS.
     

Deel Deze Pagina