100% bonus Dividend Miles bij US Airways

Discussie in 'oneworld' gestart door TheoS, 30 sep 2014.

  1. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Via de mail kreeg ik de aanbieding toegestuurd dat US Airways 100% bonus Dividend Miles geeft bij aankoop. De prijs per mijl is dan 1,75$cent en dat komt neer op ongeveer 1,4 €cent.
    Ik weet niet of het een 'targetted' aanbieding is, of dat iedereen er gebruik van kan maken. Aanbieding is (verlengd) tot 12 oktober.

    Iemand ervaring met dit programma en of dit interessant is?
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik denk dat ie voor iedereen toegankelijk is, toen de promo namelijk net werd aangekondigd kon ik zonder probleem naar de pagina gaan om de miles te kopen. Niet dat ik ze gekocht heb trouwens, maar is misschien wel een investering waard?
    Ik weet dat @thom bauwens hier wel ervaring mee heeft?
     
  3. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Heb ik zeker ervaring mee :D
    Is voor mij de manier om in C of F te reizen. Sweet spot is Japan voor 100K in F.
    Reis met kerst & nieuw voor 110K eerst naar Tokyo om dan door te vliegen naar Jakarta. 2 retourtjes AMS-NRT & NRT-CGK kosten meer in economy!! Als je BA weet te mijden, ik wou BA F wel eens testen dus kost iets van een 300 euri extra aan tax voor NRT-LHR.
    Als je gebruik maakt van de gratis stop is het de manier om 2 plaatsen in 1 reis aan te doen imho.

    De kans bestaat dat er binnen de maand ook een "sharing is caring" actie zal volgen, was in het verleden toch.... en sharen is goedkoper.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  4. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Bedankt voor je reactie! Inderdaad erg interessant!
    Ik heb die "share acties" in het verleden wel voorbij zien komen, maarja aangezien ik niks te sharen had, heb ik me er nooit zo mee bezig gehouden. Tot op heden heb ik me vooral gericht op Avianca Lifemiles, maar dit lijkt veel interessanter! Sinds de overstap van US Airways naar Oneworld heeft er nog geen devaluatie plaats gevonden volgens mij?
    Zit er een max aan het te kopen/sharen miles per jaar?
     
  5. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Bij deze actie ontvang je max 50K bonus.
     

Deel Deze Pagina