10% MasterCard expedia korting, ook op ketenhotels

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door jeroen100, 29 jun 2018.

  1. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    mocht je een MasterCard hebben: op de priceless specials pagina kun je een code aanvragen voor 10% korting op hotelboekingen via expedia. In tegenstelling tot andere kortingscodes werkt deze ook op hotels van de bekende ketens. Er staat geen einddatum voor de actie.
    Enige voorwaarde is dat je met MasterCard betaald.

    https://pricelessspecials.nl/doorlopende-specials/
     
    thomassmit vindt dit leuk.
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De Mastercard actie loopt tot eind 2019.
     
  4. Trippel

    Trippel Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    13
    Ik zie bij die doorlopende specials ook 10% korting bij Hotels.com. Nu heeft Hotels.com voor members ook zoiets als 'verblijf 10 nachten en krijg 1 nacht gratis'. Dus je verblijft 10 nachten (in hetzelfde of verschillende hotel), ze nemen het gemiddelde van die prijzen en voor dat bedrag mag je in 1 van de duizenden deelnemende hotels slapen.
    Weet je toevallig of je - als je gebruik maakt van die Mastercard korting, dat je dan ook nog die 10 nachten/1 nacht deal hebt?

    Ik kan het natuurlijk vragen aan de helpdesk van Hotel.com, maar mijn ervaring is dat ik het dan net zo goed aan de lantaarnpaal in mijn straat kan vragen. Vaste lieve mensen, maar man, man, man.

    EDIT.
    Ik denk dat ik het antwoord gevonden heb op hun site.
    Je kunt met deze coupon geen nachten verzamelen of gratis* nachten gebruiken in het Hotels.com™ Rewards-programma.
    Nu ben ik altijd voor een korting die ik meteen krijg. Boter bij de vis. Want kortingen die je ooit krijgt, laat je vaak verlopen of ze veranderen tussentijds de regels.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2018
    Daan3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina