Hi, ik ga met de kerst 3 weken naar Australie samen met mijn vriendin en ik ben op zoek naar twee business class return vluchten, idealiter naar Brisbane. Maar elke andere stad is ook okay. Ik weet dat er af en toe echt mega savers zijn en vroeg mij af of iemand mij in de juiste richting kan sturen. Gr Paul FB Platinum United 1k BA Blue
Hou dit gedeelte van FT ff in de gaten: https://www.flyertalk.com/forum/premium-fare-deals-740/ Maandelijks wel een mooie deal van rond de 1400 - 1700 per ticket. Wel met positioneren, maar dat lijkt me geen probleem als je zo'n afstand af wil leggen tegen een gunstig tarief. GL
Eerste waar ik aan denk is een van de Qatar deals. Beginnen nu ook met Qsuites op bepaalde routes down under. Vaak zeer scherpe prijzen, houdt daarvoor inderdaad flyertalk in de gaten.
Air China heeft een actie vanuit Duitsland dit weekend. Heenreis vertrek: vrijdag 14 december 19:15 Frankfurt, aankomst 16 december 15:10 Brisbane Terugreis vertrek: 2 januari 19:30 Brisbane, aankomst donderdag 3 januari 17:15 Frankfurt Kosten EUR 1.803,45, alleen dit weekend te boeken op de Duitse Air China website.