Ik denk dat ik de laatste had – en dat ik veel geluk heb gehad met deze vondst. Een collega van mij had gisteren ook al gekeken op Amazon, en kon het model en de aanbieding niet meer vinden. Na wat speurwerk vond ze daarentegen wel een mooie aanbieding voor een de Victorinox Werks Traveller, op bagageonline (van 365 Euro, voor 260 Euro), deze heeft ze toen besteld. Zie deze pagina: https://www.bagageonline.nl/victori...5X7yrUUHZnJmjkimlHXc1bwEVy-Uv_QIaAsMtEALw_wcB Er zijn ook websites waar je prijs alerts kunt instellen voor bepaald producten. Supersales heb ik in het verleden wel eens gebruikt.
Het kan aan mijn zoek kwaliteiten liggen maar ik kan niet eens de tweewieler variant vinden buiten de aanbieding om, alleen maar spinners.
Het ligt niet aan je zoekkwaliteiten, als ik op Amazon op "Briggs & Riley" zoek, wordt het product ook niet (meer) getoond. Maar via mijn bestel geschiedenis kan ik de product pagina nog wel bekijken: https://www.amazon.nl/dp/B09Y2BNMTM?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title Er staat de volgende boodschap: "Currently unavailable. We don't know when or if this item will be back in stock." De spinner variant wordt wel met een goede korting verkocht, 490 Euro voor de zwarte versie, en 390 Euro voor de blauwe versie (op de website van Briggs & Riley staan ze voor 699 Euro te koop.). Op de UK versie van Amazon staat de 2-wheeler wel in de catalogues, maar dan ben je (in Euro's) ongeveer evenveel kwijt als dat je direct van Briggs & Riley koopt. Het interessante is, dat mijn koffer, vanuit de UK is verstuurd, maar toen ik hem bestelde – ik heb direct "Buy now" geklikt – heb ik niet meer de UK website van Amazon gecheckt. Het blijft een mysterie hoe Amazon haar voorraden beheert, maar ik denk dat het de moeite waard is regelmatig even te checken of er een goede deal opstaat.
Bedankt. Ik ben zelf ook meer van de tweewielers (ruimte maximaliseren). Heb iig voor de tweewieler pagina op amazon een voorraad alert opgezet, mocht ie er weer zijn dan mis ik hem niet meer. Ik heb pas aankomde winter weer een carry-on nodig dus heb de tijd, kan ook vinted in de gaten houden.
Ik had nog nooit van Briggs & Riley gehoord eerlijk gezegd en ben een echte travelpro aanhanger en koop al jaren dezelfde spinner Nu ik het compressie systeem en het compartiment voor een jasje/pak bij B&R zie ben ik wel enthousiast! Ik denk dat mijn volgende een B&R gaat worden. Vervelende bij compressie systeem van Travelpro is als je teveel compressie geeft dan kun je je telescoop handvat heel lastig gebruiken omdat deze "klem" zit. Bij de B&R zit deze aan de buitenkant. Heel handig!
Ah, dat verklaart waarom die telescoop handle aan de buitenkant zit. Ik vroeg het mij al af. Ik dacht dat dit zo gekozen was om een vlakke bodem te hebben. Maar het vrij houden van de telescoop klinkt als een betere reden.