Vandaag vroeg van Amsterdam richting Berlin Tegel waar ik dit pracht exemplaar tegenkwam.. Iemand hier ooit in gevlogen?
Door deze droeve gebeurtenis heb ik tussen mijn oude cd's gekeken en ben ik the Cranberries weer gaan draaien...wat waren cd's duur voor een studentenbudget in de jaren 90......42 gulden
Komt omdat je vanaf NL surft? Hola!vpn installeren op chrome ofzo en dan 'vanaf' de USA surfen. Dan werkt ie wel.
Leuk artikel van @Yoran Wijkstra in de meest recente Luchvaartnieuws. Verslagje met de b787 van mad-fra.
Voel me een beetje een geek, onder het motto 'we gaan graag een keer naar New Orleans, Baton Rouge, Cajun & plantation country' heb ik net de inaugural Delta AMS-DTW A359 in 'de klasse met plastic deuren/There's a door!' geboekt.
Leuk dat het je is opgevallen! De route van LATAM tussen Madrid en Frankfurt is hier al veel besproken geweest, maar in Luchtvaartnieuws Magazine had ik ‘m nog niet voorbij zien komen.
Groeten uit Rusland! Vroeg uit GDN vertrokken, KLM EBC naar AMS (prima), AF naar CDG (beter!) en Aeroflot naar SVO. Beviel goed, goede service, lekkere uitgebreide lunch, betere stoel, amenity kit en tablet met veel entertainment. SVO zuigt flink, vage achterafgangetjes voor transfer en een zeer matige lounge. Vanavond door naar Irkutsk, flink koud daar nu, ik verheug me er wel op. Ijdele hoop op een wissel van aan 737 naar A330 ofzo, slaapt beter
Hoi medereizigers, Ik wil een tripje Malta boeken..ik heb de keuze tussen transavia en Malta airlines. Malta airlines is voor mijn boeking 38 euro meer maar met koffer..Heeft er iemand ervaring met Malta airlines?
Ik zou sowieso nooit meer met transavia vliegen. Was ultiem slecht. Vertraging, sacherijnige cabin crew en geen beenruimte. Veel te duur eten.
Mijn (ene) ervaring med HV (Marrakesh - AMS) lag in de richting van, zoals ze hier zeggen: "Du får hvad du betaler for." (Je krijgt waar je voor betaald). Inderdaad, weinig beenruimte, eten en drinken voor de prijzen die we kennen in de lucht, maar wel een aardige crew. Voor 38 euro incl. koffer, zou ik Air Malta kiezen, tenzij je echt de FB miles nodig hebt (die je alleen bij HV krijgt als je het als KL codeshare boekt). Ik herinner Air Malta als standaard, en vergetelijke, binnen-Europesche vlucht. Het groen van Transavia vergeet ik daarentegen nooit
Ik had het MAX ticket. Omdat mijn opleiding die betaalde en omdat het om een rechtstreekse vlucht ging. Nooi meer in ieder geval.
Ik heb ervaring met beiden. KM is een prima airline, gevlogen vanaf MLA-CDG. Krijg je ook nog een hapje aangeboden, prima crew en goede stoelen. Was een codeshare met AF. Met HV naar OPO gevlogen vanaf AMS, ook geen problemen. Was een codeshare met KL, dus loungetoegang en koffer.
Klopt helemaal. Ik vlieg in oktober waarschijnlijk weer naar Malta en kan je KM vlucht gewoon boeken onder een KL vlucht.
Als ik een vroege vlucht heb, vraag ik altijd om een wake-up call. Ik vertrouw het alarm op mijn smartphone gewoon niet... #insideflyerconfessions
Ik heb het volste vertrouwen in de wekker op mijn iPhone, heeft me nog nooit in de steek gelaten. Maar bij een vroege vlucht zet ik ook de hotelwekker en vraag een wake up call.