KLM die hun vaste klanten niet waardeert

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Gerbenroos, 25 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbenroos

    Gerbenroos Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hey Mede vliegers,

    Ik ben nu al een paar jaar Flying Blue Platinum en wat mij stelselmatig opvalt is dat als ik upgrade offers krijg voor Business class deze vele malen duurder zijn dan voor reizigers zonder status met exact deze ticker klasse. Dit is nu al de zoveelste keer dat dit gebeurt, hierover gebeld naar de platinum lijn maar die kunnen (of willen) het niet uitleggen waarom dat is. Blijft raar dat je juist als meest trouwe klant eigenlijk gestraft wordt. Nog meer mensen die hetzelfde ervaren?
     
  2. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Hier is al eerder (en vaker) over geschreven in de Flying Blue thread.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    438
    Trofeepunten:
    63
    Hoi! Check hier even de topics die over Flying Blue en ook upgrades gaan. Dan sluit ik dit topic.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina