Forum

Meldingen
Alles wissen

American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

6,663 Berichten
433 Gebruikers
5014 Reactions
1.1 M Bekeken
arjen05
(@arjen05)
Famed Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

perpetualtraveler wrote:Vast wel. Klik maar eens op de link in mijn handtekening, dan zie je vanzelf wat de huidige aanbiedingen zijn...

Ook zonder te klikken lukt dat wel hoor, je kunt er amper omheen 😎

Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.

VinceG, Javadest, Erwin and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
Urbanjazz
(@urbanjazz)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

FlyingDutchman wrote:Lopen er momenteel nog (referral)acties voor Amex?

De (referral) acties zijn er nog ja. Voor zowel de reguliere American Express kaarten als voor de Flying Blue kaarten. 🙂

AMEX Platinum cardholder | Airlines: FB Platinum for Life | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Premium, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Presidents Circle, Avis Presidents Club

Ook zin in fijne extra opties zoals snelle grens doorgang op Schiphol, upgrades bij hotels en cashback bij restaurants?
Meld je dan aan bij American Express. Kies zelf de kaart die bij je past en krijg korting plus een inschrijfbonus..

BeantwoordenCiteren
(@flyingdutchman)
Estimable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Urbanjazz wrote:Vermoedelijk heeft iemand van het forum mijn Amex link gebruikt bij een nieuwe aanvraag. Dankjewel 🙂

Lopen er momenteel nog (referral)acties voor Amex?

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

RobertFB wrote:Vind het eerlijk gezegd nogal bijzonder dat je zelfs een miles bonus ontvangt als je een downgrade doet.... meestal is zo'n bonus bedoeld voor retentie, maar je had inderdaad natuurlijk ook helemaal weg kunnen lopen.

Ik ging ook echt het gesprek in om de kaart helemaal op te zeggen. Maar hij kwam helemaal uit zichzelf met deze aanbieding, heb totaal niet aangedrongen.

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
(@robertfb)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Vliegende_Keep wrote:Net ook even een gesprekje met AMEX gehad. Heb de Gold Card voor de Green Card ingeruild + 20.000 miles. Ben daar best content mee, of had ik er meer uit kunnen halen? 😀

Vind het eerlijk gezegd nogal bijzonder dat je zelfs een miles bonus ontvangt als je een downgrade doet.... meestal is zo'n bonus bedoeld voor retentie, maar je had inderdaad natuurlijk ook helemaal weg kunnen lopen.

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Net ook even een gesprekje met AMEX gehad. Heb de Gold Card voor de Green Card ingeruild + 20.000 miles. Ben daar best content mee, of had ik er meer uit kunnen halen? 😀

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

Amsterdam and Thijsk reacted
BeantwoordenCiteren
(@robertfb)

Brangeri wrote:Wellicht dat het misschien kan bij een buitenlandse laadpas uit een land waar Amex meer gewoongoed is. Dankzij Europese roaming zou je dan bij flink wat palen terecht moeten kunnen.

Klopt - ik heb veschillende Duitse apps, oa. Park Now (parkeren) en Free Now (Taxi), waarmee je met Amex kan betalen. Ook de app van het openbaar vervoer in Berlijn (BVG) accepteert Amex. Grappig, dat het lang duurde voordat credit cards in Duitsland werden geaccepteerd, maar nu kan je op veel meer plaatsen met Amex betalen dan bij ons in NL, ook drogist (DM) en vrijwel alle supermarkten.

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

Wellicht dat het misschien kan bij een buitenlandse laadpas uit een land waar Amex meer gewoongoed is. Dankzij Europese roaming zou je dan bij flink wat palen terecht moeten kunnen.

Oh ik ben trouwens weer terug naar Gold gegaan, vliegen en reizen zit er komend jaar niet meer in en ze konden me aan de telefoon slechts 25% korting geven.
Doei plat, tot over een jaar.

-> 20.000 Membership Rewards bij Amex en het eerste jaar korting.
Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

BeantwoordenCiteren
(@robertfb)

Brangeri wrote:Bij de nieuwe snelladers kun je direct met creditcard betalen.

Niet dat je dat wilt doen bij zowel Recharge als Fastned. Met de juiste laadpas ben je veel goedkoper uit.

Ja, ik gebruik de laadpas, maar afrekening gaat alleen via IBAN.

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

RobertFB wrote:Dat zou mooi zijn... ik kan alleen betalen via mijn IBAN banknummer... geen credit cards!

Bij de nieuwe snelladers kun je direct met creditcard betalen.

Niet dat je dat wilt doen bij zowel Recharge als Fastned. Met de juiste laadpas ben je veel goedkoper uit.

Mocht je mijn link gebruiken, stuur me een DM en ik doe een donatie om 50 bomen te planten.:)

BeantwoordenCiteren
(@robertfb)

lloydje33 wrote:Fastned accepteerd AMEX als betaalmethode in de app.

Klopt, maar ik bedoel Shell Recharge, voorheen The New Motion

lloydje33 reacted
BeantwoordenCiteren
lloydje33
(@lloydje33-2)
Famed Member

RobertFB wrote:Dat zou mooi zijn... ik kan alleen betalen via mijn IBAN banknummer... geen credit cards!

Fastned accepteerd AMEX als betaalmethode in de app.

Gratis AwardWallet plus? (nieuwe gebruikers)|MyFlightradar24|Kijk nu ook naar mijn Youtube kanaal!

Wil je ook een AMEX Platinum kaart? krijg nu 170.000 punten welke je kunt inzetten om mooie reizen mee te maken of kies je voor de Gold met 70.000 punten cadeau?

(Je dient uiteraard de kaartbijdrage te betalen en je neemt een financieel product af bij AMEX)

Visits 2026 >2: AMS ARN CPH HEL LAS PDX SAN SEA TRD WAW
Carriers: AS DL KL SK

FB Platinum|Hilton Gold|IHG Silver|Marriott Gold|ALL Silver|Radisson VIP

BeantwoordenCiteren
(@robertfb)

Brangeri wrote:Bij Shell recharge kun je direct met Amex betalen. Voor de rest heb ik er niet echt onderzoek naar gedaan omdat mijn iban laadpas dusdanig veel goedkoper is dat het niet uitmaakt of je miles krijgt.

Dat zou mooi zijn... ik kan alleen betalen via mijn IBAN banknummer... geen credit cards!

BeantwoordenCiteren
(@brangeri)
Honorable Member

Bij Shell recharge kun je direct met Amex betalen. Voor de rest heb ik er niet echt onderzoek naar gedaan omdat mijn iban laadpas dusdanig veel goedkoper is dat het niet uitmaakt of je miles krijgt.

BeantwoordenCiteren
RickFlyer
(@rickflyer)
Estimable Member

Zijn er mensen hier die toevallig een manier weten om elektrisch laden voor auto’s af te rekenen met Amex, het liefste een laadpas die met Amex af te rekenen is ipv incasso van een IBAN?

BeantwoordenCiteren
Pagina 355 / 445
Deel: