Egbert1970 wrote:Sorry Maar ik geloof die miles niet. 771 naar Barcelona?. Ik ben deze zomer naar New York gevlogen voor 910 miles. Althans die kreeg ik terug van atlanta naar amsterdam 1100 milesVolgens mij zijn beide verder dan Barcelona veel verder dan het verschil in miles
Had je voor NY wel een tarief dat 100% miles oplevert?
Een Amex Flying Blue Gold kaart met 30 XP en tijdelijk 30.000 via deze link:
https://www.americanexpress.com/nl-nl/referral/fb-gold?ref=cARELHD8Yn&XL=MIANS
FB Platinum PA; IHG Diamond Ambassador.
Egbert1970 wrote:Sorry Maar ik geloof die miles niet. 771 naar Barcelona?. Ik ben deze zomer naar New York gevlogen voor 910 miles. Althans die kreeg ik terug van atlanta naar amsterdam 1100 milesVolgens mij zijn beide verder dan Barcelona veel verder dan het verschil in miles
Ligt aan de boekingsklasse. Boekingsklasse Y geeft meer miles dan bijvoorbeeld Q.
771 in een 100% bucket (full fare economy) jij bent denk ik naar NY gevlogen in een 25% bucket( economy discount)
BWempe wrote:
Als voorbeeld:
AMS-BCN (771mi)
In boekingsklasse Y met 100% milage: 771 level miles.
Een business class ticket op dezelfde route met 250% milage geeft je 771x250% = 1928 level miles.
Sorry Maar ik geloof die miles niet. 771 naar Barcelona?. Ik ben deze zomer naar New York gevlogen voor 910 miles. Althans die kreeg ik terug van atlanta naar amsterdam 1100 miles
Volgens mij zijn beide verder dan Barcelona veel verder dan het verschil in miles
Ik vlieg niet veel maar wel graag voor niets.
Wil jij gratis een american expresskaart proberen voor een jaar. Ik kan je helpen.
Dat zou je denken ja. Maar heel veel van ons zoeken de mazen in het regeltjes web en dat lijkt zich strakker te spannen.
Flying doc wrote:Volgens mij helaas de nieuwe standaard. Ze werken steeds efficiënter.
Helaas? Des te sneller des te beter toch? 😛
British Airways Executive Club Gold | FlyingBlue Gold / Petroleum | Le Club Accorhotels Gold | Honors Gold | World of Hyatt Explorist
Volgens mij helaas de nieuwe standaard. Ze werken steeds efficiënter.
Nu ik ging kijken of het bij mij goed stond, moet ik zeggen dat mijn vlucht van gister (aankomst 23:30) nu al is bijgewerkt in de app. nieuw record of nieuwe standaard? -> AF JKT-SIN
Ik heb net een tweet hierover naar de KLM gestuurd. Zal jullie op de hoogte houden.
Jep, bij mij ook, zowel op mobiele iOS app als van tablet.
gr
Flying Blue Platinum // IHG Spire Elite Ambassador // Club Carlson Concierge
Bij mij staat ie ook goed, gold tot 31-3-2017
Bij mij staat er ook geldig tot 31-03-2016. Met FlyingBlue Silver status dus hetzelfde probleem.
Daan3 wrote:In de KLM app staat goldstatus geldig tot 31-3-16 ondanks opnieuw behalen status in 2015. Zou dus 31-3-17 moeten zijn. Hoe is dat bij jullie?
Je hebt gelijk. Bij mij staat ook Gold geldig tot 31-3-2016.
In de KLM app staat goldstatus geldig tot 31-3-16 ondanks opnieuw behalen status in 2015. Zou dus 31-3-17 moeten zijn. Hoe is dat bij jullie?
O, ja, de tarieven zijn "exclusief" voor FB deelnemers, maar tegelijkertijd kreeg ik ook nog een mailing waarin ik werd uitgenodigd snel FB lid te worden om te kunnen profiteren van deze tarieven (ik ben al jaren FB Plat for Life, maar dat terzijde)
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 37 Online
- 5,336 Leden