even ter verduidelijking als ik een vlucht boek via air europa telt deze dan ook mee qua segmenten aangezien zei skyteam lid zijn ?
AMS-MAD-GRU-CWB CWB-GRU-MAD-AMS
wordt de vlucht, tot en vanaf GRU is air europa daar buiten is lokale maatschappij die denk ik niet mee telt
Wouter wrote:TLV - CTU is 22k+ miles voor ongeveer dezelfde prijs. Iets moeilijker positioneren, maar zo heb je wel alvast een beginnetje voor volgend jaar :).
Ik krijg voor zowel economy als business hetzelfde tarief voor deze vlucht via KLM site. Tevens hetzelfde verhaal retour naar XMN. Vreemd...
volgens mij gaat het minder om segmenten, maar meer een goedkope manier om rond de wereld te vliegen. zelf was ik zeker niet van plan om deze itinerary uit te voeren hehehe
DutchFrequentFlyer wrote:Daarnaast vrij prijzig voor 12 segmenten. Dat kan wel beter...
Tsja, als het je alleen om segmenten gaat en daarmee zsm je status wilt opkrikken, kan het goedkoper.
Basjep wrote:Alles is in V dus helaas 25 bij FB
Daarnaast vrij prijzig voor 12 segmenten. Dat kan wel beter...
Miles in 25% beetje jammer en voor segmenten is het veel te duur. Wel een mooie trip, ondanks dat je nergens iets van de steden zelf kan zien.
Alles is in V dus helaas 25 bij FB
chawa wrote:25% miles ?
waarschijnlijk, maar weet ik niet
25% miles ?
gekopieerd van flyertalk voor de geïnteresseerde:
DL/AF/KL: EU-USA-Brazil-USA-Bangkok-USA-Brazil-USA-EU $1107 rt 2.4 cpm (47088 miles)
Possible from:
- Barcelona (ES)
- Bologna (IT)
- Bordeaux (FR)
- Copenhagen (DK)
- Florence (IT)
- Lyon (FR)
- Marseille (FR)
- Milan (IT)
- Naples (IT)
- Nice (FR)
- Paris (FR)
- Rome (IT)
- Turin (IT)
- Zurich (CH)
Book two separate itineraries that you nest into one another; 12 or more segments
Sample with dates working together (for $1107):
Nov 2: FCO-JFK
Nov 3: JFK-ATL-GRU (Arrive 4th in the morning)
Nov 4: GRU-JFK (in the evening)
Nov 5: JFK-LAX (arrive in the morning of the 6th)
Nov 6: LAX-NRT (arrive in the morning of hte 7th)
Nov 7: NRT-BKK (arrive the 7th)
return
Nov 8: BKK-NRT-JFK-GRU (leave in the morning, arrive the 9th in GRU in the morning)
Nov 9: GRU-ATL (arrive the 10th)
Nov 10: ATL-CDG (Arrive the 11th)
Nov 11: CDG-FCO
For this itinerary:
FCO-GRU rt ($494): https://www.kayak.com/flights/FCO-GRU...11-11-flexible
GRU-BKK rt ($609): https://www.kayak.com/flights/GRU-BKK...11-08-flexible
TLV - XMN zijn maar liefst 24752 miles 1100 USD
alleen hier geen (langere) stopover toegestaan op AMS
vanuit Italie wel voor € 75,--
DE DEALS ZIJN OOK TE BOEKEN VANUIT ITALIE BIJVOORBEELD
FCO - AMS - PVG - KMG - XMN - AMS - FCO kosten € 1200,-- 20800 miles !!
KLM BC-KLAS
vlieggraagverweg wrote:ik moet ook nog 9 segmenten wil ik mijn Silver status behouden dit jaar. zijn er nog andere opties dan ZWE/FCO? Daarnaast vraag ik me af of ik wel door moet gaan met FB na de devaluatie.
Denk je dat de investering in 9 segmenten het echt waard is voor de magere voordelen van Silver...?
TLV - CTU is 22k+ miles voor ongeveer dezelfde prijs. Iets moeilijker positioneren, maar zo heb je wel alvast een beginnetje voor volgend jaar :-).
Flying doc wrote:😳 Blond
Laten we het op iets van een jetlag houden dan maar? :p
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 60 Online
- 5,336 Leden