InsideFlyer Café
Zijn er hier meer mensen die op Privium P3 parkeren?
Ik parkeer hier al 9 jaar zo goed als iedere week zonder te reserveren. Inrijden met priviumpas en uitrijden met pas of met kenteken, betalen met kaart, bonnetje en klaar.
Nu sinds een maand of 4 krijg ik vaker niet dan wel een bonnetje na betalen. Bloedirritant want je moet dan op de intercom drukken en dan gaan communiceren met iemand die niet luistert. Ze willen allerlei zaken weten en vooral je email. Ligt aan de bereidheid van de persoon aan de andere lijn, maar kan ook rustig 15 minuten kosten.
Ben het helemaal zat. ja ik heb schiphol/privium al 20 keer gemail en elke keer krijg ik een bullshit antwoord. Vorige week lange en boze mail gestuurd dat ik wil dat er serieus iemand naar gaat kijken. Gelijk reactie van iemand met verzoek voor meer gegevens. Dus ik dacht dat het serieus opgepakt werd. Krijg ik vanochtend zelfde bullshit email die ik al 15 keer gehad heb. 😤 😤 😤
Gebeld om die persoon aan de lijn te krijgen (2 minuten nadat mail gestuurd is), maar dat was niet mogelijk. Ook geen manager, helemaal niets.
Ik ben van plan het groter aan te pakken. Maar misschien hebben er meer mensen last van?
* FlyingBlue Platinum * Executive club silver * Star Alliance Silver * Honors Diamond *
@durk ik heb geen ervaring met Georgian Airways, maar wel soortgelijke situatie met tickets via KLM met o.a GOL. Ik denk dat dit het zelfde werkt; bel KLM en vraag om de boekingscode van jou Georgian Airways vlucht, zodat je vervolgens aldaar kan inloggen.
ik reis in oktober met Georgian Airways, maar kaartjes geboekt via KLM. Ik kan bij KLM geen stoelen kiezen, is hier een andere manier voor? Contact opnemen met Georgian Airways, of wachten tot inchecken en kijken wat toebedeeld wordt?
Voor E-Sims wereldwijd, gebruik https://airalo.com en voer Refferalcode DURK6296 in voor $3.00 gratis Airalo tegoed!
AmericanExpress voor prachtige aanmeldbonussen, momenteel tot 100.000 extra MR-punten!
@westi Thanks, dan hoef ik niet verder te zoeken!
@VinceG Ik huur niet meer dan 6 keer per jaar een auto. Filmpjes maken doe ik altijd al maar goede tip om flitser en de velgen te doen. En ook om de verzekering te laten afhangen van het land waar ik de auto huur.
@FlyRemco Goede tip! Die €40 jaarbijdrage is niet veel. Het jammere is dat ik geen lid ben van de ANWB, dus die kosten komen er ook nog bij.
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
Autohuurverzekering zit ook in creditcards van ANWB (Silver tot 750 euro ER; Gold tot 1500 euro ER) en ING Extra (1.500 euro ER). Dat is vaak goedkoper dan losse verzekeringen, ook al krijg je wel punten met andere creditcards.
Geplaatst door: @westi@fripsmaster Verzekeringen die Avis en Hertz aanbieden zijn prima. De vraag is of je het eigen risico wilt afkopen of niet. Als je het afkoopt, hoef je nergens naar te kijken, gewoon inleveren en klaar.
Als je niet afkoopt, raad ik je aan om voor vertrek foto's te maken van alle kanten.
Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van hoe vaak je auto's huurt? Ik huur wekelijks en scheelt wel als je geen volledige verzekering neemt met een eigen risico (vaak max 2000 euro).
Ik schat het in waar ik ben. In Zuid Europa neem ik wel vaak verzekering zonder eigen risico aangezien met deuken in auto's niet erg vinden en parkeerplaatsen vaak krap zijn. Het is ook afhankelijk of ik passagiers heb. Die zijn vaak ook wat onvoorzichtiger dan ikzelf.
In zuid-afrika neem ik altijd volledige verzekering vanwege slechte staat van de wegen, inbraken, etc. Gelukkig maar, want vorige week in Durban echt een flinke kiezel op mijn voorruit. Wat waarschijnlijk resulteert in een volledige ruit vervanging. Dan wel blij om geen eigen risico te nemen.
Maar goed. Huur dus zo'n beetje 45 keer per jaar een huurauto en op dit moment 2 schades. Beiden wel wanneer ik volledige dekking had.
Ik neem overigens altijd een video op (HD met flitser aan!) voor ophalen en na wegbrengen. Heeft mij al vele malen gered. Zorg dat je dan de auto overal filmt. vooral velgen!
* FlyingBlue Platinum * Executive club silver * Star Alliance Silver * Honors Diamond *
@fripsmaster Verzekeringen die Avis en Hertz aanbieden zijn prima. De vraag is of je het eigen risico wilt afkopen of niet. Als je het afkoopt, hoef je nergens naar te kijken, gewoon inleveren en klaar.
Als je niet afkoopt, raad ik je aan om voor vertrek foto's te maken van alle kanten.
FB Platinum, *A Gold, Avis President's Club, Hertz Gold Plus Rewards - President's Circle
Ik heb geen AMEX FB Plat meer, maar huur wel af en toe een auto. Hebben jullie suggesties voor verzekeringsmaatschappijen? Of is de verzekering die Avis of Hertz geeft ook goed genoeg.
KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24
Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2
@petercs @Ozzietukker bedankt voor de info! Stelt me gerust. Gaat om een vlucht voor a.s. Maandag dus mag hopen dat ik dan nog geen last heb van winterse perikelen 🙂
En zelfs als op Budapest van een busgate gebruik wordt gemaakt, bijna nooit, maar bij winterse perikelen waar toestellen langer dan gepland aan de gate blijven staan kan dat wel voorkomen, dan wordt je met de bus naar de terminal gebracht, dan moet je vooral niet door de beveiligde deuren naar de bagageafhandeling maar direct naar links met de trap naar boven en sta je op de plek waar KLM de boarding doet, en als je in de eerste bus zit dan haal je het.
De Skycourt lounge is inderdaad 3x niks, die is eigenlijk nog slechter dan de voormalige Tarom lounge in Bucarest....
@moonj07 Hoi! Ja, dat is heel makkelijk (en dus goed mogelijk). Je komt gewoon direct aan in de gate-zone (airside). Als je dus snel uitstapt, heb je zelfs nog tijd om de waardeloze SkyCourt Lounge te bezoeken. Geen warm eten, maar de desserts zijn wel erg lekker
Om een of andere reden lukt inloggen niet met mijn originele account sinds IF geupdate is. De username en password zijn echt correct, maar de knop doet niks als ik alles invul. Vandaar even een nieuw account aangemaakt.
Vraagje: is een direct turnaround met hetzelfde toestel mogelijk op BUD of moet je dan eerst via baggage claim eruit en terug door security? Of kom je gewoon in de gate zone uit waar je ook weer het vliegtuig gaat boarden? Gaat om een vlucht binnen Schengen (AMS BUD AMS)
personal apologies to every member here. our forum skillset is a little rusty, and I totally agree with the feedback here—unacceptable. i will work to ensure you get all these items addressed and fixed to your satisfaction and more. the best thing you can do now is to continue to post feedback because once we get started, we want to fix everything for you. #i_am_sorry
Ik ben ook met de rest eens. De navigatie is compleet ruk. De eerste versie na de upgrade was al zeer twijfelachtig. Maar de laatste aanpassingen hebben alleen maar verslechteringen aangebracht.
* Het feit dat na het openen van het topic je naar het eerste bericht gaat is slecht. Helemaal nadat je inlogt en nog steeds naar de eerste pagina gaat.
* De link naar het laatste bericht links boven aan, brengt je niet naar het laatste bericht. Maar naar het eerste bericht
* Navigatie binnen een topic extreem slecht. Er zijn geen buttons om naar de eerste of laatste pagina te gaan. En bij het selecteren van de eerste pagina in de dropdown, sprngt deze regelmatig weer terug naar de laatste. Alleen de home button op je keyboard werk consistent.
* Om eerst helemaal naar beneden te scrollen om een reactie te plaatsen is belachelijk. Helemaal als je na het opslaan weer terug gaat naar het eerste bericht.
Ik ben dus niet de enige die in de war is met de nieuwe site. Ineens is de eerste pagina de meest recente in plaats van de laatste.
Flying Blue Platinum | Booking Level 3 | AmEx Flying Blue Platinum | N26 Metal | Gevlogen: 375.489 km | Vergroend: 992 m2
Ik compenseer de uitstoot van mijn vluchten. Jij ook? JustDiggit! 🙂
Op dit moment wordt dit onderwerp 7 gasten bekeken.
Onlangs bekeken door gebruikers: VinceG 33 minuten geleden.
- 22 Forums
- 4,324 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 53 Online
- 5,336 Leden