Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,280 Berichten
260 Gebruikers
11421 Reactions
1 M Bekeken
Fripsmaster
(@fripsmaster)
Famed Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Leuk idee, Lionell!

Ik heb ooit een rondje gedaan in een kroeg in Stockholm, kon zo €50 lappen voor 6 biertjes...o_O Nee, doe mij maar biertjes in Bratislava voor €1!:D

KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24

Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO LCY MAN MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2

Jan reacted
BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)

@ErwinLansing jij woont toch in Denemarken? Is het leven in Scandinavië veel duurder dan in België of NL? Ik kan me herinneren toen ik jaren geleden op vakantie was in Noorwegen, dat ik ontzettend schrok van de prijzen in de supermarkten...

BeantwoordenCiteren
ErwinLansing
(@erwinlansing)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Hartstikke goed idee. Proost!

Flying Blue Platinum | Accor Silver | Hilton Gold | Radisson Gold | Marriott/SPG Gold | SAS EB Silver

BeantwoordenCiteren
ErikBenjamin
(@erikbenjamin)
Prominent Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Goed idee

Status airline // KL FB Platinum SQ KrisFlyer Gold

Status hotel // Accor Le Club Gold, Hilton Honors Gold, MeliáRewards Gold, Shangri-La Golden Circle Jade, Marriott Bonvoy™ Gold Elite, Radisson RewardsTM Gold

"The World is a book, and those who do not travel read only a page"
Aangenaam, Erik Benjamin van der Meulen 🙂

BeantwoordenCiteren
(@Anonymous 1083)
  [#2003]

Goeieavond iedereen!

Het leek me een leuk idee om hier een café te openen, niet om ons allemaal lazerus te drinken anders krijgen we (vooral ik haha) weer een hoop commentaar dat die frequent flyers een slechte reputatie hebben of maken voor anderen 😀

Nee alle gekheid op een stokje, hier kan je (zoals ze het in Vlaanderen zo mooi zeggen) tussen pot en pint terecht voor allerhande dingen. Net zoals je op café zou zitten, lul maar raak, maar let op het taalgebruik 🙂

Het eerste rondje is van mij! 😀

lloydje33, Flying doc, FlyingFonz and 2 people reacted
Citeren
Pagina 486 / 486
Deel: