Flying Blue Platinum Serviceline1 min leestijd

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Ben je Flying Blue Elite lid, dan had je al voorrang bij de callcenters van Air France, KLM en Flying Blue. Flying Blue heeft voor Platinum leden nu echter één toegewijde servicelijn in het leven geroepen voor zowel vragen over (award)vluchten als het loyaliteitsprogramma.

Ook kunnen Platinum leden hier terecht voor afhandeling van vertraagde/vermiste bagage, ookal is dit in een ander land gebeurd. Verder zouden er vrijwel geen wachttijden moeten zijn, en zijn de telefonisten goed getraind en competenter voor ingewikkelde routes, awardtickets en klantenservice issues.

Flying Blue Platinum
De Service is alleen voor Platinum leden

Sinds begin deze maand is de Platinum Serviceline beschikbaar in Nederland, België en Luxemburg. Het VK en Ierland volgen in mei.

Helaas is het telefoonnummer niet 24/7 te bereiken maar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.30 uur.

Platinum leden zijn inmiddels geinformeerd over het nummer via een brief. Het nummer is ook te vinden als je inlogt op Flyingblue.com en in je profiel naar ‘Platinum Serviceline’ gaat.

Reacties

  1. Stuttgarter zegt

    Dit nummer is al sinds 2 jaar in Duitsland in gebruik en de service is héél goed! Je wordt er inderdaad competent en gauw geholpen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *