Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
De reiswereld heeft gigantische tegenslagen moeten verwerken de afgelopen periode. En het einde is nog lang niet in zicht. Airlines hebben hun vloot aan de grond moeten houden en vele hotelkamers bleven leeg. Niemand weet precies hoe lang het duurt voordat alles weer ‘normaal’ is. Dat maakt het voor organisaties en bedrijven in de reisindustrie erg lastig momenteel. InsideFlyer spreekt hier regelmatig over met onze partners in de branche. We proberen elkaar te helpen als dat kan. Nu zijn we benieuwd naar jouw mening over reistechnologie.
Reistechnologie
Met ons vorige onderzoek ondervroegen we ruim 27.000 reizigers over de gehele wereld over hun verwachtingen van de reiswereld. Nu de lange termijn impact van COVID-19 iets duidelijker is willen we jou als ervaringsdeskundige nogmaals om hulp vragen.
We hebben een nieuwe vragenlijst samengesteld om erachter te komen hoe jij daar nu tegen aankijkt en welke rol reistechnologie daarin kan spelen. De informatie die we daaruit kunnen halen zal gebruikt worden om nieuwe producten en diensten te ontwikkelen die ook jou als reiziger in de komende periode kan ondersteunen om weer veilig op pad te gaan. De vragenlijst gaat vooral in op bagage en het verminderen van contactpunten tijdens de reis.
TRAVEL & COVID-19 SURVEY: TRAVEL TECHNOLOGY
Waar gaat het over?
Het invullen van de vragenlijst kan via deze link. Het kost slechts drie minuten om ons waardevolle input te geven. De vragenlijst behandelt een aantal vragen over trends in bagage en hoe dit je reiservaring kan verbeteren. Reis je bijvoorbeeld graag met ingecheckte bagage of juist liever handbagage? En welke zorgen heb je hier eventueel over? Ook zijn we benieuwd naar de frustraties die je ervaart als het om bagage gaat en hoe dit opgelost zou kunnen worden.
In het volgende gedeelte willen we meer te weten komen over welke faciliteiten jij momenteel gebruikt bij het (priority) inchecken en afgeven van je bagage. Bijvoorbeeld met behulp van je mobiele telefoon. Daarnaast zijn we benieuwd hoeveel je daaraan zou willen besteden. Vervolgens kijken we naar jouw ervaringen met verloren bagage en wat jij het belangrijkst vindt als je bagage zoek is.
Natuurlijk is deze informatie erg belangrijk voor airlines en andere reisgerelateerde bedrijven om jouw reis zo goed mogelijk te laten verlopen. Door jouw ervaringen te delen kunnen we de reisindustrie helpen om sneller uit de crisis te komen.
Zodra de resultaten binnen zijn zullen we de belangrijkste conclusies met alle lezers van InsideFlyer delen. Net als bij het vorige onderzoek.
Voel je vrij om de vragenlijst te delen via je eigen kanalen. Bijvoorbeeld met familie, vrienden of kennissen. Hoe meer respondenten, hoe beter het onderzoek.
Dankjewel! – Team InsideFlyer
DISCLAIMER: we zullen geen persoonlijke informatie van jou opslaan of delen met onze partners.
Bert zegt
Wat een vreemde enquette. Er wordt oa gevraagd of je met cabin of met checked in bagage vliegt. Ook als je aangeeft dat je alleen met cabain bagage vliegt kom je in vragen terecht over je ervaringen met checked in bagage . Enquette onvoltooid be-eindigd !
Boudewijn zegt
Ik zal wel paranoïde zijn, maar ik heb sterk de indruk dat deze enquête data moet leveren om al geschreven conclusies in een reeds vaststaand artikel te gaan onderbouwen.
Of de welbekende stagiaire is aan het werk geweest.
Boudewijn zegt
Halverwege gestopt, wat een kut vragenlijst, misschien de volgende keer niet de stagiaire de vragen en antwoorden laten bedenken.