Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Het begin van de maand betekent dat de “Mileage Bargains” van Miles & More weer worden aangekondigd. De mijlen promoties van april zijn te vinden in de sectie van de huidige aanbiedingen op deze link (je klikt daar eerst op ‘Gebruik mijlen’ en dan kies je links onderaan voor ‘Huidige aanbiedingen’).
Dit zijn de nieuwe Mileage Bargains bij Miles & More vanaf 1 april. Boekingen moeten gebeuren voor 30 april en de reis-periode is tussen 1 en 31 augustus.
Een aantal voorbeelden:
– Brussel – Bangalore in Business voor 55.000 mijlen
– Brussel – Beijing in Business voor 55.000 mijlen
– Brussel – Boston in Business voor 55.000 mijlen
– Brussel – Montreal in Business voor 55.000 mijlen
– Brussel – Mumbai in Business voor 55.000 mijlen
– Brussel – Nanjing in Business voor 70.000 mijlen (ipv 135.000!)
– Brussel – Shanghai in Business voor 70.000 mijlen (ipv 135.000!)
Je moet er wel rekening mee houden dat er nog wel belastingen en bijkomende kosten worden gerekend als je boekt. In onderstaand voorbeeld zie je dat je voor een retourtje in Business Class naar Tokyo nog wel zo’n 548 Euro aan extra kosten moet betalen…
Zoals bij elke promotie bestaan er ook voor deze een aantal voorwaarden, een gedetailleerd overzicht per airline van de Miles & More groep is te vinden op deze link.
jp-art zegt
Lukt me niet om een award te boeken BRU – OSA 08AUG – 25AUG voor 3p elk 70000mls in business. Alles lijkt beschikbaar, maar op einde bij “Ja, koop ..” verschijnt volgende error: An error occured while processing the redemption with the frequent flyer number provided (1332 – 2415) Nochthans mijn kaartnummer is correct en er staan meer als genoeg miles op. Contact met m&m service kunnen niet helpen, zelfs de helpdesk probeerde met mijn gegs maar kreeg ook zelfde errorrcode. Supervisor zei dat probleem in DE ligt en stoelen mss niet beschikbaar. Toch op de bezetting van de vliegtuigen zijn business zowat leeg of bijna helemaal leeg op die data?? Internet browser m&m helpdesk bracht ook geen soelaas. Wat nu? Blijven proberen zeker. Weet iemand wat die code exact betekent en wat de oplossing is?
Lionell zegt
Hi jp-art, welke browser heb je gebruikt toen je dit probleem kreeg? Misschien eens proberen om een andere te gebruiken of de cache van de browser leeg te maken. Indien dit ook niet lukt en je ziet wel beschikbaarheid op de site of via Expertflyer, konden ze bij Lufthansa jouw boeking niet gewoon in het systeem zetten? Dit is het nummer van de Lufthansa Reservations Desk in België +32 70 35 30 30, misschien dat zij jou kunnen helpen? Zou je me eventueel een screen print kunnen sturen van de error die je krijgt? Dit mag je sturen naar [email protected] en dan bekijk ik het eens.
Mvg,
Lionell
jp-art zegt
Helaas. Geprobeerd met Firefox ipv Safari, net zelfde foutmelding. Dit is een bargain boeking die enkel via website te regelen valt, Toch had ik deze morgen met M&M gebeld. Had reeds verteld dat de assistente wel probeerde om met mijn gegevens op haar computer die bargain te boeken maar met zelfde foutmelding. Ik stuur je de screenshot door vd foutmelding. Mvg JP
Lionell zegt
Hi JP, ik heb de foutmelding net gezien, het is inderdaad niks van een browser, het is puur een melding van het M&M systeem. Ik vind het raar dat ze jouw via de foon dan niet kunnen helpen, zou toch denken dat ze leden uit de nood kunnen helpen als dit soort problemen voorkomen, zeker als je status hebt bij M&M. Is 0902-51600 het nummer wat je belde? Ze hebben ook nog een ander call center in Dublin wat je eventueel kan proberen, dat is te bereiken op +32-70-353636, elke dag te bereiken van 8u30 tot 21u, na 17u30 wordt je er in het Engels verder geholpen. Als ik jou was zou ik de foutmelding ook via sociale media naar M&M of Lufthansa brengen, misschien dat die je verdere info kunnen geven.
Mvg,
Lionell
jp-art zegt
De aanhouder wint. Deze keer dus wel. Vandaag nogmaals M&M service gebeld. Vriendelijk gebleven, helpt altijd. Was plots doorgeschakeld naar supervisor, die samen met mij de boeking doorliep en dezelfde foutcode kreeg. Hij ging dit natrekken en mij terugbellen. Dit gebeurde 30min later met de melding dat de boeking gemaakt was. Ondertussen had ik telefoontje gekregen van service center Lufthansa in ‘Kaapstad’ met de melding dat de fout lag bij niet actieve M&M kaart??? raar want ik had maand geleden iets met mijn miles gekocht tijdens een vlucht. Nu de supervisor die de boeking kon maken kon me niet vertellen wat de oorzaak was. Voor mij is het doel bereikt met ons gezin (3) voor paar weken vakantie naar Japan, vluchten in business. Mvg JP
Lionell zegt
Fijn om te horen dat alles gelukt is JP! 🙂
Geniet van je vakantie en laat ons aub via het forum weten hoe de vluchten waren 🙂