Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Hoe heerlijk is het om echt uitgerust aan te komen op je bestemming. Verschillende luchtvaartmaatschappijen hebben elk weer een ander Business Class product. De ene luxer dan de ander. Om zich te blijven onderscheiden van elkaar, blijft men innoveren. Lufthansa heeft deze keer het Business Class product aangepast. Het vernieuwde Dream Collection product zorgt voor een betere nachtrust. Hierdoor zou je meer uitgerust aan moeten komen op je bestemming.
Bestemming
Op verre bestemmingen met Lufthansa is het Business Class product nu verbeterd. Passagiers op reis naar een van de bestemmingen in Zuid-Afrika, Zuid-Amerika, Latijns-Amerika en de westkust van Noord-Amerika komen wellicht nu beter uitgerust aan. Er is gewerkt aan nieuwe kussenslopen, een deken en een topmatras. Ook kunnen passagiers prettig slapen met het nieuwe slaapshirt.
Lufthansa Dream Collection
Maar wat houd het dan allemaal precies in, die Lufthansa Dream Collection, zul je denken? Het slaapcomfort staat bij Lufthansa symbool voor de premium-standaard. Het matras is herontwikkeld in samenwerking met het gerenommeerde Duitse ‘Paradies’. Vaak blijft de bovenkant van het matras erg warm, wat niet persoonlijk niet aangenaam aanvoelt. Daarom is de bovenkant nu van 100% katoen en de onderkant van antislip-badstof. De vulling is ook aangepast, waardoor er nu een betere luchtcirculatie in het matras mogelijk. Dit zorgt ervoor dat het matras niet te warm aanvoelt.
Ook in de dekens en kussensloop is deze vulling terug te vinden. Hierdoor zouden de dekens en kussens ook aangenamer moeten voelen.
Als laatste voegt Lufthansa ook een slaapshirt toe aan de Dream Collection. Met dit nieuwe slaapshirt van Van Laack is een meer comfortabele nachtrust gegarandeerd.
Milieuvriendelijk
Wie vliegt is niet per definitie enorm duurzaam bezig, dat weten we allemaal. Toch proberen luchtvaartmaatschappijen er alles aan te doen om het milieu net wat minder te belasten. KLM probeert op steeds meer vluchten te vliegen op BioFuel. Air France-KLM hebben de media-app ontwikkelt, waar de reiziger voor vertrek kranten en tijdschriften op kunnen downloaden. Hierdoor is het niet meer nodig om de papierenvariant hiervan mee aan boord te nemen. Dit scheelt kilo’s, en uiteindelijk brandstof.
Ook Lufthansa heeft gedacht aan het milieu. Om bijna alles zit wel iets plastics, daar komt nu verandering in. De verpakkingen van de Dream Collection zijn niet meer van plastic. Om de deken zit een papierenband. Om het matras zit een recyclebare zak.
Invoering
De Dream Collection is vanaf heden dus op eerdergenoemde bestemmingen te vinden. Op andere long-haul vluchten zal dit gefaseerd worden ingevoerd. Vanaf juni zal het op enkele bestemmingen richting Azië te vinden zijn. Op andere long-haul vluchen zal het vanaf het najaar van 2018 worden ingevoerd.
Geef een reactie