Point.me en andere award boekers

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Brangeri, 10 aug 2023.

  1. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    253
    Trofeepunten:
    63
    Heeft een van jullie ervaringen met betaalde award boekers zoals point.me ?

    Waar ik voorheen vrij standaard met de KLM vloog ben ik nu wat meer aan diversificeren met routes naar Zuid-Afrika, mede omdat ik een hele sloot aan MR heb bij Amex en daardoor flexibeler kan zijn. Waar het award ticket boeken bij KLM een fluitje van een cent is komen er nu heel veel opties en routes beschikbaar. Ik kan er een tijdje voor gaan zitten, maar als er een betaalde service is die claimt betere resultaten te halen dan ik thuis achter de laptop dan wil ik daar met alle liefde wel wat centjes voor neerleggen.

    Heeft iemand van jullie wel eens zo'n service gebruikt?
     
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.425
    Leuk Bevonden:
    3.381
    Trofeepunten:
    483
    Ja, ik gebruik al sinds 2015 Expertflyer. Daarnaast sinds kort Seats.aero, wat ook wel een goede optie is.

    Maar het allerbelangrijkste is om zelf kennis op te doen van de diverse loyaliteitsprogramma's. Dit soort tools kunnen echt helpen om een indruk te krijgen, maar vervolgens kun je er vaak nog veel meer uithalen.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  3. FlyOreo

    FlyOreo Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Points.me is top! Als je voor wat bestemming al data heb, dan kan ik die met je delen. In april had ik zocht ik een enkele reis van Colombia naar Amsterdam in economy, maar door points.me kwam ik erachter dat business class vliegen goedkoper was op een enkele data. Flying Blue laadt hij van alle programma’s ook het snelst!
     
  4. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    253
    Trofeepunten:
    63
    Klopt, maar ik vlieg eigenlijk niet zo heel veel meer en ipv best wel lang bezig te zijn met up to date zijn en dan nog geen garantie te hebben van de beste trucs besteed ik het met alle liefde uit, mijn tijd is me ook wat waard :)

    Naar Johannesburg, heen mid december, terug 8-10 januari maar ben best flexibel. Moet ook wel want het zijn populaire data. Vertrek vanaf Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, Parijs of Frankfurt is allemaal mogelijk wmb, heb 200k MR en 200k FB. De voorkeur is wel WBC of PE, ik ben erg lang en EC is echt niet leuk die richting uit.
     

Deel Deze Pagina