Laatst via de service line gevraagd naar de kosten een ticket te wijzigen. Dit zou 132 euro zijn. Ik vroeg ook wat de prijs zou zijn voor een upgrade naar Business. Dit zou men uit gaan zoeken. Na een week en twee keer bellen pas antwoord. Dit was te duur dus dan toch alleen maar data wijzigen. Dit kostte nu echter ineens bijna 400 euro want boekingsklasse niet meer beschikbaar. Zo creeert klm wel lekker zn eigen inkomsten. Baas betaalde gelukkig maar toch... Klacht ingediend. 15K FB miles gekregen. Vervolgens voor de zelfde vlucht in de lounge geüpgrade. Dit zou 25k miles plus 250 euro zijn. Bij afrekenen toch ineens 40k miles. Wederom klacht ingediend en wederom 15k miles terug. Uiteindelijk dus een goedkope upgrade gehaald maar had liever gezien dat KLM zijn zaken beter op orde zou hebben. Ben iedere keer weer verbaasd hoe omslachtig het upgraden gaat.
Laatst bewerkt: 15 apr 2016
high_class en Flying doc vinden dit leuk.