Hmmm...voel me nogal pootje gelicht. Hoorde vorige week dat ik naar Abu Dhabi moet voor de formule 1, heel vet natuurlijk. Ik regel vrijwel altijd zelf mijn hotel om in controle te zijn...maar dit weekend zijn de prijzen...nogal mals

Dus ik ging zoeken...en kwam via trivago uit op een hotel op 3 km van het centrum in Abu Dhabi, op de kaart aangegeven. Ik kende de keten (had er al een keer verbleven) en dus werd ik doorverwezen naar hotel.de. Daar het boekingsproces doorlopen en geboekt voor een mooie prijs. Net toen ik landde dacht ik toevallig ''laat ik even de boekingsbevestiging er bij pakken''...zie ik Dubai staan...ik denk...dat kan toch niet? Ik moet in Abu Dhabi zijn...
Dus weer gaan zoeken en wat blijkt....Trivago heeft inderdaad bij het hotel staan centrum Abu Dhabi, maar wanneer je doorklikt, blijkt het een boeking te zijn van een ''nevenvestiging'' in Dubai, 102 kilometer verder op (dit staat niet op Trivago, wel op Hotel.de). Nu was ik in een rush en dacht ik dat het een topdeal was, niet gekeken, snel geboekt. Ik doe ongeveer 80 hotel stays per jaar, dan check je niet alles dubbel....
Bottom line: net last minute een hotel moeten boeken voor bijna USD400 omdat bijna alles vol zit. Gelukkig wel met de CC geboekt...maar wie is nu aansprakelijk?
Klik om te vergroten...