Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

1. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    123
    De Privium Express Lounge heeft een nieuwe mascotte! Een heel lief schattig muisje dat onder de tafels en stoelen doorkruipt :cool:

Morris en TimH vinden dit leuk.
  2. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Dat speelt al jaren in heel Schiphol. Net als roltrappen en rolbanden die niet werken, toiletten die kapot zijn, gates die aan de buitenkant al jaren niet meer geverfd zijn. Gevalletje achterstallig onderhoud want we willen niet betalen. Er schijnt nu echter een nieuwe wind te waaien, nieuwe m/d en een mega investerings programma. Hopen maar dat ze het ongedierte als eerste aanpakken.

Morris en Dan1 vinden dit leuk.
  3. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    123

Hou op schei uit. Als ik Schiphol vergelijk met de andere luchthavens waar ik de afgelopen weken ben geweest dan is het drama.

Ik stond vandaag weer eens geparkeerd bij Privium P1 en constateer dat de liften daar weg zijn. Er is alleen nog maar een personeelslift. Je moet nu trappen lopen of ergens anders heen voor de lift naar vertrek. Daar had ik geen zin in.

Het werd de trap.

Morris vindt dit leuk.
  4. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    275
    Trofeepunten:
    63
    Dat vind ik vanuit het oogpunt van toegankelijkheid echt slecht. Op een luchthaven heb je hoopjes mensen die niet alleen slecht ter been zijn maar ook nog eens bagage bij zich hebben.

Morris vindt dit leuk.
  5. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    123
    Ja, eens. Ik had geen zin/tijd om te kijken waar die andere lift was. Maar je moest een stuk teruglopen om daar te komen zag ik. Ik zag geen bewegwijzering nog voor de ingang die aangaf waar die lift(en) dan wel waren.

Morris vindt dit leuk.
  6. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    534
    Trofeepunten:
    123
    Schiphol is in veel opzichten een 3e wereld luchthaven qua onderhoud en faciliteiten. Alles is stuk. Loopafstanden zijn bizar. Gelukkig is er wel iets 1e werelds aan Schiphol.
    Het prijsniveau.

stefan_vdb, bernard, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    621
    Trofeepunten:
    123
    Haha, inderdaad. Was vorige week op Suvarnabhumi in Bangkok. Bagage kwam na 10 minuten van de band. Het was er retedruk.

Weer terug op Schiphol: 45 minuten. Er stond nog vertraagd toen de koffers van de band kwamen, lijkt erop dat ze dat standaard aanzetten. Heleboel geïrriteerde mensen die langs de band stonden te wachten.

8. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Weet iemand wanneer die nieuwe pier eindelijk opgeleverd wordt?

9. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    395
    Trofeepunten:
    63
    Laatste dat ik had gelezen is Q2 2027 open voor publiek. Oplevering is eind 2026.

Deel Deze Pagina