De Privium Express Lounge heeft een nieuwe mascotte! Een heel lief schattig muisje dat onder de tafels en stoelen doorkruipt
Dat speelt al jaren in heel Schiphol. Net als roltrappen en rolbanden die niet werken, toiletten die kapot zijn, gates die aan de buitenkant al jaren niet meer geverfd zijn. Gevalletje achterstallig onderhoud want we willen niet betalen. Er schijnt nu echter een nieuwe wind te waaien, nieuwe m/d en een mega investerings programma. Hopen maar dat ze het ongedierte als eerste aanpakken.
Hou op schei uit. Als ik Schiphol vergelijk met de andere luchthavens waar ik de afgelopen weken ben geweest dan is het drama. Ik stond vandaag weer eens geparkeerd bij Privium P1 en constateer dat de liften daar weg zijn. Er is alleen nog maar een personeelslift. Je moet nu trappen lopen of ergens anders heen voor de lift naar vertrek. Daar had ik geen zin in. Het werd de trap.
Dat vind ik vanuit het oogpunt van toegankelijkheid echt slecht. Op een luchthaven heb je hoopjes mensen die niet alleen slecht ter been zijn maar ook nog eens bagage bij zich hebben.
Ja, eens. Ik had geen zin/tijd om te kijken waar die andere lift was. Maar je moest een stuk teruglopen om daar te komen zag ik. Ik zag geen bewegwijzering nog voor de ingang die aangaf waar die lift(en) dan wel waren.
Schiphol is in veel opzichten een 3e wereld luchthaven qua onderhoud en faciliteiten. Alles is stuk. Loopafstanden zijn bizar. Gelukkig is er wel iets 1e werelds aan Schiphol. Het prijsniveau.
Haha, inderdaad. Was vorige week op Suvarnabhumi in Bangkok. Bagage kwam na 10 minuten van de band. Het was er retedruk. Weer terug op Schiphol: 45 minuten. Er stond nog vertraagd toen de koffers van de band kwamen, lijkt erop dat ze dat standaard aanzetten. Heleboel geïrriteerde mensen die langs de band stonden te wachten.