Bjornwrote:Ik heb morgen een eindelijk weer een vlucht staan naar JFK morgen. Aangezien ik nog niet eerder in de Privium lounge ben geweest, maar wel toegang heb. Welke lounge raden jullie aan? KLM Crown Lounge of Privium Clublounge West?
Privium by far
AMEX Platinum cardholder | Airlines: FB Platinum for Life | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Premium, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Presidents Circle, Avis Presidents Club
Ook zin in fijne extra opties zoals snelle grens doorgang op Schiphol, upgrades bij hotels en cashback bij restaurants?
Meld je dan aan bij American Express. Kies zelf de kaart die bij je past en krijg korting plus een inschrijfbonus..
Ik heb morgen een eindelijk weer een vlucht staan naar JFK morgen. Aangezien ik nog niet eerder in de Privium lounge ben geweest, maar wel toegang heb. Welke lounge raden jullie aan? KLM Crown Lounge of Privium Clublounge West?
→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link
MollyMoonwrote:Bij KL krijg je ook geen champagne als je jarig bent maar je krijgt Cava. Mijn vraag ging over AF niet KL. Pre covid kreeg je wel degelijk Champagne in economy bij Air France.
Op zich nog niet eens hele slechte champagnes ook in Eco, al blijft het natuurlijk een schande dat je het vervolgens uit een plastic beker moet drinken. En dat bedoel ik niet als decadente opmerking, maar omdat ik het echt zonde van de champagne vind.
Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.
Rutgerwrote:Champagne in economy Europese vluchten bij KLM heb ik nog nooit gezien. Behalve als je jarig o.i.d. bent.
Bij KL krijg je ook geen champagne als je jarig bent maar je krijgt Cava. Mijn vraag ging over AF niet KL. Pre covid kreeg je wel degelijk Champagne in economy bij Air France.
MollyMoonwrote:Hoe is de catering nu aan boord van AF in Economy? Vroeger kon je nog champagne krijgen in economy..Is dat nog zo? en ook op hele korte vluchten zoals AMS - CDG?
Champagne in economy Europese vluchten bij KLM heb ik nog nooit gezien. Behalve als je jarig o.i.d. bent.
Hoe is de catering nu aan boord van AF in Economy? Vroeger kon je nog champagne krijgen in economy..Is dat nog zo? en ook op hele korte vluchten zoals AMS - CDG?
Ozzietukkerwrote:Het zijn in ieder geval niet de stoelen om te kiezen als je naar buiten wilt kijken.
Daarnaast ben je ook het laatste het vliegtuig uit, als je bagage hebt waar je op moet wachten maakt dat niet zoveel uit, en een doorverbinding vermoed ik niet als je op AMS aankomt, als een toestel helemaal vol zit kost dat zo toch 5-10 minuten extra.
Klopt, we hebben koffers af te wachten. Dus uitstaptijd maakt niet uit.
MichaelNightwrote:Over pantry stoeltjes gesproken,, Ik zit binnenkort in een A318 en blijkbaar heb je daar achterin 2 stoeltjes bij de pantry. Gezellig met twee. Maar bega ik een vergissing als ik daar ga zitten? Iemand? (is trouwens alleen CDG - AMS segment)
Het zijn in ieder geval niet de stoelen om te kiezen als je naar buiten wilt kijken.
Daarnaast ben je ook het laatste het vliegtuig uit, als je bagage hebt waar je op moet wachten maakt dat niet zoveel uit, en een doorverbinding vermoed ik niet als je op AMS aankomt, als een toestel helemaal vol zit kost dat zo toch 5-10 minuten extra.
MichaelNightwrote:Over pantry stoeltjes gesproken,, Ik zit binnenkort in een A318 en blijkbaar heb je daar achterin 2 stoeltjes bij de pantry. Gezellig met twee. Maar bega ik een vergissing als ik daar ga zitten? Iemand? (is trouwens alleen CDG - AMS segment)