Forum

Meldingen
Alles wissen

InsideFlyer Café

7,279 Berichten
260 Gebruikers
11420 Reactions
1 M Bekeken
(@dirkontour)
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Privium, lekker rustig altijd.

MoonJ reacted
BeantwoordenCiteren
Urbanjazz
(@urbanjazz)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Bjorn wrote:Ik heb morgen een eindelijk weer een vlucht staan naar JFK morgen. Aangezien ik nog niet eerder in de Privium lounge ben geweest, maar wel toegang heb. Welke lounge raden jullie aan? KLM Crown Lounge of Privium Clublounge West?

Privium by far

AMEX Platinum cardholder | Airlines: FB Platinum for Life | Hotels: Hilton Diamond, IHG Platinum, Melia Platinum, Radisson Premium, Marriott Bonvoy Gold | Car rentals: Hertz Presidents Circle, Avis Presidents Club

Ook zin in fijne extra opties zoals snelle grens doorgang op Schiphol, upgrades bij hotels en cashback bij restaurants?
Meld je dan aan bij American Express. Kies zelf de kaart die bij je past en krijg korting plus een inschrijfbonus..

MoonJ, arjen05, Ruut and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Bjorn
(@bjorn)
Prominent Member

Ik heb morgen een eindelijk weer een vlucht staan naar JFK morgen. Aangezien ik nog niet eerder in de Privium lounge ben geweest, maar wel toegang heb. Welke lounge raden jullie aan? KLM Crown Lounge of Privium Clublounge West?

Flying Blue Earning Online extensie (Chrome/Safari/Firefox)
Alle locaties waar je kunt betalen met AMEX
Flying Blue Miles Calculator (tool)

→ Classic AMEX: Tot 40.000 Membership Rewards via deze link.
→ FB AMEX: Tot 40.000 Flying Blue Miles cadeau en korting via deze link.
→ AwardWallet: 3 maanden gratis AwardWallet Plus proberen via deze link

BeantwoordenCiteren
Bijzonderetickets
(@bijzonderetickets)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

MollyMoon wrote:Bij KL krijg je ook geen champagne als je jarig bent maar je krijgt Cava. Mijn vraag ging over AF niet KL. Pre covid kreeg je wel degelijk Champagne in economy bij Air France.

https://www.upinthesky.nl/2017/07/06/champagne-economy-en-cocktails-bij-air-france/

https://runwaygirlnetwork.com/2017/06/02/why-air-france-pours-complimentary-champagne-in-all-classes/

Mijn vraag was of dat nu nog zo is...en zo ja ook op korte vluchten? Op de Air france site staat het vaag omschreven.

upload 2022 2 10 13 56 45

https://www.airfrance.nl/NL/en/common/guideeconomy/classeetconfort/economy_europe_restauration.htm

Op zich nog niet eens hele slechte champagnes ook in Eco, al blijft het natuurlijk een schande dat je het vervolgens uit een plastic beker moet drinken. En dat bedoel ik niet als decadente opmerking, maar omdat ik het echt zonde van de champagne vind.

Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.

Carel1, Urbanjazz, Godenzoon14 and 3 people reacted
BeantwoordenCiteren
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Rutger wrote:Champagne in economy Europese vluchten bij KLM heb ik nog nooit gezien. Behalve als je jarig o.i.d. bent.

Bij KL krijg je ook geen champagne als je jarig bent maar je krijgt Cava. Mijn vraag ging over AF niet KL. Pre covid kreeg je wel degelijk Champagne in economy bij Air France.

https://www.upinthesky.nl/2017/07/06/champagne-economy-en-cocktails-bij-air-france/

https://runwaygirlnetwork.com/2017/06/02/why-air-france-pours-complimentary-champagne-in-all-classes/

Mijn vraag was of dat nu nog zo is...en zo ja ook op korte vluchten? Op de Air france site staat het vaag omschreven.

upload 2022 2 10 13 56 45

https://www.airfrance.nl/NL/en/common/guideeconomy/classeetconfort/economy_europe_restauration.htm

BeantwoordenCiteren
(@rutger)
Estimable Member

MollyMoon wrote:Hoe is de catering nu aan boord van AF in Economy? Vroeger kon je nog champagne krijgen in economy..Is dat nog zo? en ook op hele korte vluchten zoals AMS - CDG?

Champagne in economy Europese vluchten bij KLM heb ik nog nooit gezien. Behalve als je jarig o.i.d. bent.

Ambtenaruh reacted
BeantwoordenCiteren
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member

Hoe is de catering nu aan boord van AF in Economy? Vroeger kon je nog champagne krijgen in economy..Is dat nog zo? en ook op hele korte vluchten zoals AMS - CDG?

BeantwoordenCiteren
MichaelNight
(@michaelnight)
Noble Member

Ozzietukker wrote:Het zijn in ieder geval niet de stoelen om te kiezen als je naar buiten wilt kijken.

Daarnaast ben je ook het laatste het vliegtuig uit, als je bagage hebt waar je op moet wachten maakt dat niet zoveel uit, en een doorverbinding vermoed ik niet als je op AMS aankomt, als een toestel helemaal vol zit kost dat zo toch 5-10 minuten extra.

Klopt, we hebben koffers af te wachten. Dus uitstaptijd maakt niet uit.

Amex Gold, FB Platinum, BW, Diamond, Hilton Gold. M&M niks maar bezig

Een jaar gratis Flying Blue Gold kaart en 11.000 tot 25.000 FB miles gratis, via deze link:
www.americanexpress.nl/introduceren/michavikah?XLINK=MYCP

BeantwoordenCiteren
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member

Grouchy wrote:Plus met turbulentie wil de gemiddelde pax daar ook niet zitten. Hoe verder naar achteren hoe meer beweging.

Ow dan ga ik voortaan altijd achterin zitten..ik ben dol op turbulentie;)

MoonJ, Carel1, MichaelNight and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
Grouchy
(@grouchy)
Noble Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Plus met turbulentie wil de gemiddelde pax daar ook niet zitten. Hoe verder naar achteren hoe meer beweging.

Delta - Diamond Medallion MM

MichaelNight, Tim82, Urbanjazz and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Ozzietukker
(@ozzietukker)
Famed Member

MichaelNight wrote:Over pantry stoeltjes gesproken,, Ik zit binnenkort in een A318 en blijkbaar heb je daar achterin 2 stoeltjes bij de pantry. Gezellig met twee. Maar bega ik een vergissing als ik daar ga zitten? Iemand? (is trouwens alleen CDG - AMS segment)

upload 2022 2 8 23 55 59

Het zijn in ieder geval niet de stoelen om te kiezen als je naar buiten wilt kijken.

Daarnaast ben je ook het laatste het vliegtuig uit, als je bagage hebt waar je op moet wachten maakt dat niet zoveel uit, en een doorverbinding vermoed ik niet als je op AMS aankomt, als een toestel helemaal vol zit kost dat zo toch 5-10 minuten extra.

Urbanjazz reacted
BeantwoordenCiteren
jphorn
(@jphorn)
Prominent Member

MichaelNight wrote:Maar wat zit daar naast ? het is leeg?

upload 2022 2 9 13 49 21

De wachtrij voor het toilet 😉

→ Flying Blue Platinum Ultimate | IHG Diamond Ambassador | Accor Platinum | Hilton Diamond | Marriot Gold Elite | Melia Gold | RadissonRewards Gold

>>> Bekijk mijn referal links. Alvast veel dank!
Verdien nu tot 30.000 Miles en profiteer van 50% korting op je kaartbijdrage.
Reguliere American Express aanvragenFlying Blue American Express kaart aanvragen
Curve: 1 creditcard voor al je VISA/Mastercard creditcards
→ ontvang 1% cashback over al je uitgaven (uitleg)
Veilig en privé toegang tot internet met de beste VPN aanbieder
→ nu drie maanden gratis en 68% korting!
Of bestel bij Amazon.nl | Bol.com | Coolblue | Mediamarkt | Steun iCulture

lloydje33, Carel1, Ruut and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@rickbeerendonk)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

MichaelNight wrote:Over pantry stoeltjes gesproken,, Ik zit binnenkort in een A318 en blijkbaar heb je daar achterin 2 stoeltjes bij de pantry. Gezellig met twee. Maar bega ik een vergissing als ik daar ga zitten? Iemand? (is trouwens alleen CDG - AMS segment)

upload 2022 2 8 23 55 59

Hier staat een beter plaatje: https://www.airfrance.fr/FR/en/common/guidevoyageur/classeetconfort/plan-cabine-MC-plan-A318-131.htm

MichaelNight reacted
BeantwoordenCiteren
(@daan3)
Famed Member

MichaelNight wrote:Maar wat zit daar naast ? het is leeg?

upload 2022 2 9 13 49 21

Je kan informatie over stoelen vinden op seatguru.com zoals bijv in de bijlage

D9772D4C 6FDB 48E7 AF60 0345AA15E472

MichaelNight reacted
BeantwoordenCiteren
MollyMoon
(@mollymoon)
Prominent Member

Weet hier iemand of er een reisorganisatie (al la sunbweb enzo) die pakketreizen aanbied naar Griekenland maar dan met KL (AF, RO, enz)

BeantwoordenCiteren
Pagina 182 / 486
Deel: