Beste Hilton experts,
Toch nog een vraag: als wij bv 2 nachten in het Hampton inn slapen, dan 2 nachten Hilton, dan 2 nachten Hampton inn en dan 3 nachten Hilton, dan zouden wij dus de Gold status hebben begrijp ik ?!
Dit zou dus allemaal in December 2014 gebeuren.
Tot hoelang hebben wij dan de Gold status ???
Dank voor het snelle antwoord!
Roy1 wrote:Beste Hilton experts,Wij reizen veel, maar uit kosten overwegingen niet in het Hilton; wel in 4 sterren hotels.
Mijn vrouw en ik willen naar Berlijn met de kerst en willen graag in het Hilton logeren.
Nog nooit gedaan, maar ik lees hier veel over kortingen en over Gold status en de voordelen.
Wij willen 3 nachten in het Hilton logeren(met de kerst); voor de andere nachten (6) dachten wij een ander hotel te nemen (kostenoverweging)Vraag 1: wat raden jullie aan en hoe kunnen wij daar het voordeligste slapen en ontbijten(3 nachten, eventuele andere nachten ontbijten wij "op straat")
Vraag 2: Is het beter om beide lid te worden of liever 1 persoon van ons ??
Alvast bedankt voor het meedenken!
Hallo , hierbij het advies:
Hilton Berlin heeft op dit moment een zeer mooie aanbieding a 106 euro per nacht (24-27 december)
LINK (33%korting ivm Wintersale, een ontbijt voor 2 personen is totaal 133 euro)
Superdeluxe en zeer laag geprijds is het Waldorf Astoria Berlin a 177 euro
LINK (33%korting ivm Wintersale, een ontbijt voor 2 personen is totaal 211 euro)
Je maar 1x per kamer punten verdienen, dus 1 account lijkt mij logisch.
Gold status kan je krijgen via deze link (wel 4x slapen, aparte nachten. 3 nachten achter elkaar in een hotel is namelijk 1 stay!)
Groeten HiltonHotelFans
Woensdag gehakt dag? Nee Hilton Sinterklaas dag!
Rates as low as $69 at the #DoubleTree by Hilton Hotel #Williamsburg
DEAL BY #HILTONHOTELFANS. BOOK BEFORE DEC2!
LINK
Rates as low as $95 at the DoubleTree by #Hilton Hotel #Washington DC
LINK
Rates as low as $79 at the #DoubleTree by Hilton #Norfolk #Airport
LINK
Rates as low as $100 at the #Hilton #Knoxville
LINK
Rates as low as $67 at the #Hilton #Washington #Dulles #Airport
LINK
Beste Hilton experts,
Wij reizen veel, maar uit kosten overwegingen niet in het Hilton; wel in 4 sterren hotels.
Mijn vrouw en ik willen naar Berlijn met de kerst en willen graag in het Hilton logeren.
Nog nooit gedaan, maar ik lees hier veel over kortingen en over Gold status en de voordelen.
Wij willen 3 nachten in het Hilton logeren(met de kerst); voor de andere nachten (6) dachten wij een ander hotel te nemen (kostenoverweging)
Vraag 1: wat raden jullie aan en hoe kunnen wij daar het voordeligste slapen en ontbijten(3 nachten, eventuele andere nachten ontbijten wij "op straat")
Vraag 2: Is het beter om beide lid te worden of liever 1 persoon van ons ??
Alvast bedankt voor het meedenken!
Volgend weekend vlieg ik naar London Heathrow voor een review van Hilton Heathrow T4.
Vrijdag 28 nov tot Zaterdag 29 nov. Ik hou jullie op de hoogte.
Reden van bezoek: Veel Nederlanders stappen met BA over op Heathrow en willen soms een nachtje overblijven voor korte stop London.
Link Hotel
Hilton Mexico Sale, boeken tot einde 17 november! (US Time)
LINK
Celebrate el Buen Fin and enjoy great beaches, cities and cultural attractions with Hilton!
208 euro met code: D000030070
LINK
If you wish to cancel, please do so 1 day prior to arrival to avoid cancellation penalties.
Iemand nog tips trucs voor Doubltetree resort van Hilton op de Seychellen 6-9 feb.
Hilton Garden Inn, Leiden. Rond de €60
Ready2Board wrote:Wat is het goedkoopste Hilton in NL (of eventueel Ruhrgebied of BE) om met 4 overnachtingen Gold te worden?
Hilton Soesterduinen (62 euro) of Hampton Inn Hoofddorp (55 euro)
Wat is het goedkoopste Hilton in NL (of eventueel Ruhrgebied of BE) om met 4 overnachtingen Gold te worden?
Avond topper3: Slapen Waldorf Amsterdam in januari 284 euro zonder codes, vanaf februari weer 380-400 euro!
Bookingslink
- 22 Forums
- 4,326 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 64 Online
- 5,339 Leden