Forum

Hilton Honors (Hilt...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

1,780 Berichten
159 Gebruikers
1987 Reactions
314.3 K Bekeken
Bijzonderetickets
(@bijzonderetickets)
Famed Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Nieuwe promotie: 2.000 bonuspunten per verblijf. Vooral voor cheape en korte stays okey, verder niet spannend.

Blog: Bijzonderetickets.nl
Bedrijf: Puntenconsultant.nl
Wij geven advies bij het maximaliseren van punten en miles. We boeken en personaliseren ieder hotelverblijf. Bij high end hotels bieden we daarnaast voordelen zoals $ 100,00 credit, gratis ontbijt, upgrades en meer bij Hilton, Accor, Marriott, IHG, Shangri La, Jumeirah, Four Seasons, Mandarin Oriental, Virtuoso, Preferred en anderen.

Persoonlijke referral links: American Express Gold / Platinum Card - Flying Blue American Express Gold / Platinum Card.

KarinS, Grouchy, Fripsmaster and 2 people reacted
BeantwoordenCiteren
Boudewijn
(@boudewijn)
Estimable Member

Fripsmaster wrote:Ter info: ik zit nu in de Doubletree in Sittard en zie tot mijn verbazing dat check-out om 11:00 uur is. Dat ben ik niet gewend bij Hilton. Verder is voor Diamond members een late check-out mogelijk tot 12:00 uur, daarna moet je betalen...

Doubletree in Sittard is een aardig hotel maar niet heel erg klantvriendelijk.
Heb er in 2024-2025 meer dan 120 nachten geslapen, maar toen ik een nacht eerder moest uitchecken omdat mijn schoonzusje was overleden, moest die gewoon betaald worden en konden er geen condoleances vanaf.
M.a.w., het is functioneel, maar daar blijft het ook bij.

Mijn vluchten: https://my.flightradar24.com/jongbj
Mijn cruises: https://www.cruise-ships.com/profile/jongbj/
Member since 06 🙂
P4L, almost D4L

Ruut reacted
BeantwoordenCiteren
(@theflyingdutchboy)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Bijzonderetickets wrote:Nieuwe promotie: 2.000 bonuspunten per verblijf. Vooral voor cheape en korte stays okey, verder niet spannend.

Zucht. De leuke back to back promo’s van Hilton lijken voorbij. En zo’n magere bonus per verblijf komt net nu we wat prijzige stays hebben. :rolleyes:Maar eerlijk is eerlijk, een hotel kies ik toch vaak om locatie/kwaliteit/prijs. Een promo is dan mooi meegenomen maar geen overweging.

BeantwoordenCiteren
(@roderik)
Trusted Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Heeft iemand een tip - hoe kan ik op de snelste manier een Hilton Gold status of hoger krijgen? Is de makkelijkste manier een AMEX platinum kaart nemen? Of zijn er vergelijkbare opties?

Nu 170.000 punten bij een AMEX platinum kaart via deze link!

BeantwoordenCiteren
(@flyremco)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Roderik wrote:Heeft iemand een tip - hoe kan ik op de snelste manier een Hilton Gold status of hoger krijgen? Is de makkelijkste manier een AMEX platinum kaart nemen? Of zijn er vergelijkbare opties?

Heb je een vergelijkbare status bij een andere keten? Dan kan je matchen via https://www.hiltonhonors.com/en_US/status-match/landing/

Amex Platinum met te weinig punten welkomstbonus

BeantwoordenCiteren
Vliegende_Keep
(@vliegende-keep)
Famed Member

Roderik wrote:Heeft iemand een tip - hoe kan ik op de snelste manier een Hilton Gold status of hoger krijgen? Is de makkelijkste manier een AMEX platinum kaart nemen? Of zijn er vergelijkbare opties?

Het makkelijkste zal Amex zijn ja. Status match is vaak beperkt tot een paar maanden waarin je dan een x aantal nachten moet verblijven om de status match definitief te maken.

Een aantal jaar terug kon ik Diamond worden dmv 10 nachten te verblijven, dat was wel een topdeal.

Vraag hier je American Express Platinum aan
Ontvang 100.000 Membership Rewards punten
Of vraag hier een American Express Flying Blue aan
Ontvang 70.000 FB-miles

BeantwoordenCiteren
MoonJ
(@moonj)
Noble Member

Ik probeer een hotel te boeken op punten zodat ik die 5de dag gratis krijg. Ik heb er 175.000. Nu kies ik 5 dagen, en staat er '41.000 points for the first night'. Echter als ik dan daarop klik, moet ik alsnog een flink bedrag bij betalen + al m'n punten. En ik kan nergens achterhalen hoeveel punten per nacht, de andere nachten zijn (want het lijkt me dat dit het probleem is). Iemand weet hoe dit wel kan?

Ik heb in het verleden wel vaker die 5th night free geboekt en toen dit probleem niet gehad - toen was gewoon het puntenaantal van de 'first night' het puntenaantal van elke nacht...

Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE

BeantwoordenCiteren
(@maarten_22)
Reputable Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden

Iedere nacht moet het laagste tarief(standard room reward) aanwezig zijn. Als je op de Hilton site geen datum invult en "use points" kiest wanneer je op een hotel zoekt, dan krijg je de tarieven per nacht qua punten.

BeantwoordenCiteren
RickJansen
(@rickjansen)
Prominent Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

MoonJ wrote:Ik probeer een hotel te boeken op punten zodat ik die 5de dag gratis krijg. Ik heb er 175.000. Nu kies ik 5 dagen, en staat er '41.000 points for the first night'. Echter als ik dan daarop klik, moet ik alsnog een flink bedrag bij betalen + al m'n punten. En ik kan nergens achterhalen hoeveel punten per nacht, de andere nachten zijn (want het lijkt me dat dit het probleem is). Iemand weet hoe dit wel kan?

Ik heb in het verleden wel vaker die 5th night free geboekt en toen dit probleem niet gehad - toen was gewoon het puntenaantal van de 'first night' het puntenaantal van elke nacht...

ik had hetzelfde laatst. Gebeld met de (Engelse) servicelijn en daar konden ze me vertellen hoeveel het precies per nacht was.

BeantwoordenCiteren
Fripsmaster
(@fripsmaster)
Noble Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Dit jaar verblijf ik veel minder in hotels. Ik probeer zodoende al mijn hotelpunten bij Radisson, ALL en IHG op te maken. Ik mailde naar Hilton hoe het zat met mijn D4L status en dat ik helaas in 2027 minder bij hen zou verblijven. Ik kreeg tot mijn verrassing een FT voor Diamond aangeboden: 15 nachten in 90 dagen voor een verlenging van mijn status. Ik kon zelf mijn startdatum bepalen. Uiteindelijk gehaald door twee nachten met punten te doen
en diverse daystays. Handig zeker met die promo die toen liep waarbij je 15k kon verdienen. Ik ben nu Diamond tot maart 2028!

KLM FB Platinum | Hilton Diamond | IHG Platinum | Radisson VIP | ALL Silver | Avis President's Club | Hertz Five Star | MyFlightRadar24

Visits 2026 (>2): AMS CDG ILO MNL MUC PPS PRG SOF TPE VIE ZAG
Carriers 2026: 5J AF FB FR KL LH OS Z2

westi, Sandor, lloydje33 and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
Pagina 119 / 119
Deel: