Forum

Cheap tickets (goei...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

2,061 Berichten
123 Gebruikers
1014 Reactions
372.2 K Bekeken
(@theflyingdutchboy)
Deelgenomen: 12 jaar geleden

MH gooit niet vanaf alle luchthavens de prijzen in de aanbieding. Zeker niet vanaf KUL.
Vanuit Singapore zijn er over het algemeen veel bestemmingen goedkoper, iemand een andere origin gevonden waar de prijzen ook zijn gedaald?

(@theflyingdutchboy)

Mike wrote:

Nu blijf ik een aantal dagen in Dubai en ik denk dat ik een DXB NBO AMS ga doen (want ook die one ways zijn mega cheapo in verhouding!)

Hopelijk is de nieuwe terminal in NBO dan up and running. Anders zit je als Skyteam E+ in Y zonder lounge.

Goldfly
(@goldfly)
Noble Member

SVDH wrote:True. Maar dan nog, op 22 augustus? 🙂

Kunnen het ook in Kiev vieren met zn allen.. flesje vodka voor 3 euro 😉

40.000/60.000 AMEX bonuspunten? vraag de kaart aan via onderstaande link en ontvang tijdelijk extra bonuspunten!
www.americanexpress.com/nl-nl/referral/gIDEOKNV2x

Mike
 Mike
(@mike-2)
Noble Member

ja ik zou anders nooit Kenya vliegen en al helemaal nooit in Nairobi komen.. nu kun je het of NBO AMS met KQ of gewoon met KLM boeken... met korte stop over met iets van 18 uur layover.. voor een sfeer impressie van NBO:D

Theo
(@theos)

Mike wrote:
Nu blijf ik een aantal dagen in Dubai en ik denk dat ik een DXB NBO AMS ga doen (want ook die one ways zijn mega cheapo in verhouding!)
Dus ja..ze zijn er zeker wel maar je moet echt out of the box denken en hoe vaker je checked hoe vaker je interessante airlines gaat vinden.

Like like! 🙂
Zo kom je nog eens ergens! En als je economy vliegt op zo'n lange afstand is het ook niet erg om wat kortere segmenten te hebben om de benen te strekken, zeg maar!

(@kilian)

En voor €258 heb je een retour van sin naar dxb 😉

Mike reacted
Mike
 Mike
(@mike-2)
Noble Member

In dit geval heb ik een return ticket naar Azie waarbij ik de terug vlucht gepositioneerd heb voor deze winter.. (ik heb hiervoor een specifieke reden niet iets wat ik normaal doe)

En toen ik keek naar de oneways terug naar Europa zag ik alleen maar tickets vanaf 450 euro en meer.. (en ik heb ff geen zin in Ukrainian Airlines) voor de one way en dan denk ik automatisch ok: dan gaan we de vlucht toch splitsen in meerdere tickets? Gewoon zoeken naar goedkope A naar B punten en eventueel dat met low costs verbinden.

De ita matrix gaf me alleen maar dure one ways (mooi voorbeeld hoe dit dus geen leading software is.. puur een indicatie software!!) en toen ben ik zelf via OTA's handmatig combinaties gaan maken en dus kwam ik hier op uit. (Maar nu weet ik uit ervaring dat de aflopen maanden MH sowieso binnen Azie erg cheapo is)

Dus ja..ze zijn er zeker wel maar je moet echt out of the box denken en hoe vaker je checked hoe vaker je interessante airlines gaat vinden.

Theo
(@theos)

Het is dus blijkbaar mogelijk om hele goedkope one-ways te vinden, terwijl het toch meestal goedkoper is om naar retour tickets te zoeken!
Is dat jouw strategie @Mike , of kwam dit toevallig nu zo uit?

Jan
(@jan-van-putten)

Mike wrote:Dat is 8 uur lang MH vliegen.. voor maar 179 euro! (en Ja ik ga hem boeken want dat is toevallig net een vlucht die ik nodig heb..dus voor mij echt een GEWELDIGE deal)

De rest van de vluchten boek je er omheen?

(@theflyingdutchboy)

En Business is 'maar' €860, goedkoper dan EK of SQ non-stop in Economy!

SVDH
 SVDH
(@svdh-2)
Famed Member
Topic starter  
Mike wrote:... een GEWELDIGE deal

Da's inderdaad niet duur!

Status // Airlines: FB Plat, AA EXP // Hotels: Accor Plat

FBAMEX? NeverNotFlying.com // Video's? youtube.com/NeverNotFlying

Was hoofdredacteur voor de InsideFlyer.nl frontpage, maar niet meer.
Iemand had mijn FBAMEX refferal link verwijderd :rolleyes:

Mike
 Mike
(@mike-2)
Noble Member

Dat is 8 uur lang MH vliegen.. voor maar 179 euro! (en Ja ik ga hem boeken want dat is toevallig net een vlucht die ik nodig heb..dus voor mij echt een GEWELDIGE deal)

Mike
 Mike
(@mike-2)
Noble Member

LdVinci wrote:Ik vond dat interne 'get together'-genozel al storend:eek:. Maar leuk, een beetje de spanning opbouwen;)

Excuses, dat zou niet mogen zijn!

Iemand alweer een geweldige Y class deal gevonden?

LdVinci reacted
LdVinci
(@ldvinci)
Estimable Member

SVDH wrote:True. Maar dan nog, op 22 augustus? 🙂

Ik vond dat interne 'get together'-genozel al storend:eek:. Maar leuk, een beetje de spanning opbouwen;)

(@theflyingdutchboy)

Lionell wrote:Die zou worden voorzien 😉

Welke RA zit in het Amstel hotel? 😀

Pagina 134 / 138
Deel: