Forum

Cheap tickets (goei...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

2,061 Berichten
123 Gebruikers
1014 Reactions
372.2 K Bekeken
DutchFrequentFlyer
(@dutchfrequentflyer)
Prominent Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden

Krijg hem nog wel op ITA, maar niet meer op schipholtickets

(@basjep)

OSL-JFK-EWK-MAN voor 204 ga ik denk ik boeken. 01-05 10-05

Luda
(@luda)
Eminent Member

Basjep wrote:Iemand werkende data in mei? Zit in de trein dus kan moeilijk zoeken.

Ook in mei te vinden. Heb nu WAW - JFK - LHR geprobeerd op 11 mei tm 17 mei, gaf mij 224 euro. Wellicht andere OTA goedkoper.

Ik wil jou graag uitnodigen om een American Express kaart aan te vragen. www.americanexpress.nl/introduceren/aimaniyfhk?CPID=100256008

joran
(@joran)
Active Member

@Basjep in mei in ieder geval ieder weekend, bijv. vr. 15-5 tot ma. 18-5. Wat ik nu kan zien, moet er minstens een weekend in zitten

It's about the journey, not the destination.

Luda
(@luda)
Eminent Member

Voor 265 euro ook te vinden AMS-JFK-LHR. Meerdere data geprobeerd in april en mei 2015. Andere data waarschijnlijk ook wel beschikbaar.

Ik wil jou graag uitnodigen om een American Express kaart aan te vragen. www.americanexpress.nl/introduceren/aimaniyfhk?CPID=100256008

joran reacted
(@basjep)

EWR 02-02 tot 10-02

DutchFrequentFlyer
(@dutchfrequentflyer)
Prominent Member

Basjep wrote:Bovenstaande datum krijg ik via schipholtickets op 195

EWR of JFK en welke data?

(@basjep)

Iemand werkende data in mei? Zit in de trein dus kan moeilijk zoeken.

joran
(@joran)
Active Member

Goede vondst! Ik heb m op €190, waarbij je nog bijna een dag in London hebt

It's about the journey, not the destination.

(@basjep)

Bovenstaande datum krijg ik via schipholtickets op 195

DutchFrequentFlyer
(@dutchfrequentflyer)
Prominent Member

Snel boeken, is geblogt. WAW-JFK-MAN, WAW-EWR-MAN werkt ook. Meerdere data in februari. Waarschijnlijk ook in andere maanden. Ga ik nu controleren.

Update: In mei zelfs 217 euro via ITA!

Luda
(@luda)
Eminent Member

Trouwens iemand die vaker van een bekende 1X gebruik heeft gemaakt in C1? Wel haast een onmogelijke route om voor mij te doen eigenlijk, aangezien ik niks in C1 te zoeken heb.

Dus heeft iemand een bruikbare 1X of 3X in C3 zelf? De twee die ik eerst had waren op een blog neergezet en niet meer te gebruiken helaas.

Luda
(@luda)
Eminent Member

DutchFrequentFlyer wrote:Het ging vandaag goed los met alle Saudia deals en error fares... Een aantal doet het nog steeds voor geinteresseerden: Colomba, Manilla en aantal bestemmingen in India. (zie ticketspy, holiday pirates, FT etc.)

Ik zag het! Ik had graag naar Manilla gewild maar pas in April of mei 2015 ongeveer.

DutchFrequentFlyer
(@dutchfrequentflyer)
Prominent Member

Het ging vandaag goed los met alle Saudia deals en error fares... Een aantal doet het nog steeds voor geinteresseerden: Colomba, Manilla en aantal bestemmingen in India. (zie ticketspy, holiday pirates, FT etc.)

Mike
 Mike
(@mike-2)
Noble Member

ik vlieg komende week SIN KUL DXB voor 170 euro met MH .. net iets te vroeg geboekt lijkt het 🙂

Pagina 128 / 138
Deel: