Krijg hem nog wel op ITA, maar niet meer op schipholtickets
OSL-JFK-EWK-MAN voor 204 ga ik denk ik boeken. 01-05 10-05
Basjep wrote:Iemand werkende data in mei? Zit in de trein dus kan moeilijk zoeken.
Ook in mei te vinden. Heb nu WAW - JFK - LHR geprobeerd op 11 mei tm 17 mei, gaf mij 224 euro. Wellicht andere OTA goedkoper.
Ik wil jou graag uitnodigen om een American Express kaart aan te vragen. www.americanexpress.nl/introduceren/aimaniyfhk?CPID=100256008
Voor 265 euro ook te vinden AMS-JFK-LHR. Meerdere data geprobeerd in april en mei 2015. Andere data waarschijnlijk ook wel beschikbaar.
Ik wil jou graag uitnodigen om een American Express kaart aan te vragen. www.americanexpress.nl/introduceren/aimaniyfhk?CPID=100256008
EWR 02-02 tot 10-02
Basjep wrote:Bovenstaande datum krijg ik via schipholtickets op 195
EWR of JFK en welke data?
Iemand werkende data in mei? Zit in de trein dus kan moeilijk zoeken.
Goede vondst! Ik heb m op €190, waarbij je nog bijna een dag in London hebt
It's about the journey, not the destination.
Bovenstaande datum krijg ik via schipholtickets op 195
Snel boeken, is geblogt. WAW-JFK-MAN, WAW-EWR-MAN werkt ook. Meerdere data in februari. Waarschijnlijk ook in andere maanden. Ga ik nu controleren.
Update: In mei zelfs 217 euro via ITA!

Trouwens iemand die vaker van een bekende 1X gebruik heeft gemaakt in C1? Wel haast een onmogelijke route om voor mij te doen eigenlijk, aangezien ik niks in C1 te zoeken heb.
Dus heeft iemand een bruikbare 1X of 3X in C3 zelf? De twee die ik eerst had waren op een blog neergezet en niet meer te gebruiken helaas.
DutchFrequentFlyer wrote:Het ging vandaag goed los met alle Saudia deals en error fares... Een aantal doet het nog steeds voor geinteresseerden: Colomba, Manilla en aantal bestemmingen in India. (zie ticketspy, holiday pirates, FT etc.)
Ik zag het! Ik had graag naar Manilla gewild maar pas in April of mei 2015 ongeveer.
Het ging vandaag goed los met alle Saudia deals en error fares... Een aantal doet het nog steeds voor geinteresseerden: Colomba, Manilla en aantal bestemmingen in India. (zie ticketspy, holiday pirates, FT etc.)
ik vlieg komende week SIN KUL DXB voor 170 euro met MH .. net iets te vroeg geboekt lijkt het 🙂
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 43 Online
- 5,336 Leden