WorldTraveller13 wrote:Ik moet nog iets minder dan 27.000 miles. Na mijn twee geplande tripjes is executive platinum een feit. Met de kennis van nu (man, ik kan zo de politiek in), is gebleken dat mijn AAdvantage platinum challenge weggegooid geld is.Volgend jaar maar eens gaan mileage runnen met @Lionell
Wordt er bijna eng van, als ik dat rijtje met al die top tiers van verschillende FFP's van je zie!:D:eek:
Segmenten is niet doenbaar, via miles moet het lukken 🙂
10 trips naar de VS en voila! Er zijn genoeg MR scenarios...
Lionell wrote:Hoeveel segmenten of miles nog te gaan? 🙂
Ik wil volgend jaar hardcore voor EXP gaan 😀
De grens voor Executive Platinum op segmenten is verhoogd van 100 naar 120, dus als je het via die weg van plan was; gemiddeld iedere drie dagen 1 vlucht:p
Valentijn wrote:Yep 😀
Hoeveel segmenten of miles nog te gaan? 🙂
Ik wil volgend jaar hardcore voor EXP gaan 😀
BWempe wrote:Executive platinum als doel?:cool:
Yep 😀
Valentijn wrote:Bij AA krijg ik 100% bonusmiles en moet ik mijn jaarlijkse statusdoel halen. Bij BA heb ik geen status meer (dus geen bonus) en daar heb ik ook onlangs mijn account leeggeboekt ivm de wijzigingen in het programma. Een paar losse miles voor FRA-MAD-FRA daar neerzetten heeft voor mij dus niet zoveel zin meer...En wat betreft AMS-LCY-RTM: bij BA zou ik daarvoor 250 miles krijgen en bij AA 2.000 🙂
Executive platinum als doel?:cool:
Sand0rf wrote:Heb je een bepaalde reden waarom je miles voor de LAN vluchten bij AA zet ipv BA (zoals de meeste hier lijken te doen)?
Bij AA krijg ik 100% bonusmiles en moet ik mijn jaarlijkse statusdoel halen. Bij BA heb ik geen status meer (dus geen bonus) en daar heb ik ook onlangs mijn account leeggeboekt ivm de wijzigingen in het programma. Een paar losse miles voor FRA-MAD-FRA daar neerzetten heeft voor mij dus niet zoveel zin meer...
En wat betreft AMS-LCY-RTM: bij BA zou ik daarvoor 250 miles krijgen en bij AA 2.000 🙂
Heb je een bepaalde reden waarom je miles voor de LAN vluchten bij AA zet ipv BA (zoals de meeste hier lijken te doen)?
Laat ik dan ook maar meedoen met de 787-hype ;):
Wanneer: 14-16 augustus
Route: FRA-MAD-FRA
Vliegt met: LAN
Klasse: Business
Miles: AAdvantage
En de week daarna een weekendje Rotterdam:
Wanneer: 21 augustus
Route: AMS-LCY-RTM
Vliegt met: BA
Klasse: Economy
Miles: AAdvantage
Wanneer: 24 Juni - 25 Juni
Route: SIN-HKG-SIN
Vliegt met: Jetstar/Tigerair
Wanneer: 1 Juli - 2 Juli
Route: SIN-HKG-SIN
Vliegt met: Jetstar/Tigerair
Wanneer: 16 Juli - 20 Juli
Route: SIN-CGK-LOP-CGK-LOP
Vliegt met: Garuda Indonesia
Miles: Flying Blue
Wordt lastig denk ik. Ik doe MAD-FRA al op zaterdag omdat ik zondag nog op het panorama terras van FRA wil bekijken....:rolleyes:
Sand0rf wrote:Ik ook 😉Wanneer: 7 Augustus - 9 Augustus
Route: AMS-FRA-MAD-FRA-AMS
Vliegt met: KLM / LAN
Klasse: Economy / Business
Miles: Flying Blue / BAEC
Laten we proosten met een glaasje champagne op 12km hoogte, 9 augustus 😉
Ik ook 😉
Wanneer: 7 Augustus - 9 Augustus
Sanne von Kriegenbergh wrote:Wanneer: 6 Augustus - 9 Augustus
Wij gaan ook 🙂
Wanneer: 31 Juli - 2 Augustus
Route: FRA-MAD-FRA
Vliegt met: LAN
Klasse: Business
Miles: BAEC
British Airways Executive Club Gold | FlyingBlue Gold / Petroleum | Le Club Accorhotels Gold | Honors Gold | World of Hyatt Explorist
Wanneer: 6 Augustus - 9 Augustus
- 22 Forums
- 4,326 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 66 Online
- 5,339 Leden