Mijn volgende bestemming is:
LVO wrote:Geboekt met de 70.000 AB miles? 🙂
Nope, deze staat al wat langer vast en is volledig economy(Auh mijn rug als ik er aan denk) De 70k AB miles bewaar ik tot begin januari om er een leuke trip in Business voor te boeken vanaf AUH. Eerst mijn duits nog even oefenen om een mooie reservering te maken bij de AB "hotline"
Sanne von Kriegenbergh wrote:Lijkt me leuk om ieders volgende bestemming te weten om op die wijze mogelijk inspiratie op te doen voor je eigen volgende trip. Ik trap af....Wanneer : September 2014:
Route AMS-AUH-HKT-BKK-FRA
Vliegt met : Etihad/Air Berlin
#miles : 12.8k
#segments : 4
Credit miles to: Air BerlinWie weet is meer info nuttig, vul het graag aan 🙂
Geboekt met de 70.000 AB miles? 🙂
Sanne von Kriegenbergh wrote:@Mike, ik heb een lay-over van 2:35 op 20 sept , ben voornamelijk op Phuket in een rustig strandbarretje mijn sabbatical van komend jaar plannen 🙂
ben net trug van phuket 🙂
@Mike, ik heb een lay-over van 2:35 op 20 sept , ben voornamelijk op Phuket in een rustig strandbarretje mijn sabbatical van komend jaar plannen 🙂
ik heb nog 1/2 korte tripjes deze maand maar verder
Wanneer: Eind van de maand
Route: AMS IST KUL BKK
Vliegt met: Turkish Airlines & Ethiopian
#miles: 14.6K (if earned 100%)
#segments: 6
Credit Miles toe: moet ik nog zien
@Sanne von Kriegenbergh BKK meetup ?
Ja, leuk! Misschien ook nog vermelden of het economy, business of misschien wel first is! 😎
Lijkt me leuk om ieders volgende bestemming te weten om op die wijze mogelijk inspiratie op te doen voor je eigen volgende trip. Ik trap af....
Wanneer : September 2014:
Route AMS-AUH-HKT-BKK-FRA
Vliegt met : Etihad/Air Berlin
#miles : 12.8k
#segments : 4
Credit miles to: Air Berlin
Wie weet is meer info nuttig, vul het graag aan 🙂
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 166 Online
- 5,344 Leden