Stoelkeuze Boeing 777-200er naar San Francisco
Probeer deze link eens en neem zelf een kijkje: https://my.matterport.com/show/?m=dmNvwQQufWp
De -200 heeft helemaal achterin twee paar 'duo seats' (rij 44).
AF/KL Flying Blue Platinum
Referral: AMEX FB Platinum Card: eerste jaar 50% korting + 40.000 FB Miles
Ready2Board wrote:De App Seatguru kan ook helpen bij de keuze voor de stoelen
De app Seatguru geeft helaas nog de configuratie aan zonder de two-seater op rij 44 🙁
Tim82 wrote:Ik zou voor een stoel bij de nooduitgang gaan. Dan kan je tenminste je benen strekken én gewoon opstaan wanneer je wilt zonder over iemand te klimmen. Ik zou ze nu al selecteren als je een bepaalde plaats voor ogen hebt.
Dat was in het begin ook mijn plan, alleen zijn die stoelen helaas al bezet. Het gaat specifiek om de economy comfort stoelen in rij 14.
De App Seatguru kan ook helpen bij de keuze voor de stoelen
Ik zou voor een stoel bij de nooduitgang gaan. Dan kan je tenminste je benen strekken én gewoon opstaan wanneer je wilt zonder over iemand te klimmen. Ik zou ze nu al selecteren als je een bepaalde plaats voor ogen hebt.
Hi vlieggenoten,
De afgelopen dagen heb ik het forum al doorgespit om een antwoord te vinden op mijn vraag, maar helaas nog niet gevonden. Ik weet ook niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag, of dat ik er überhaupt goed aan doe om hier een topic voor te maken. Excuses alvast 🙂
Aankomende zomer vlieg ik met een vriend naar San Francisco met de KLM Boeing 777-200ER. Nu zitten wij te twijfelen om, of comfort stoelen te selecteren of de two-seats achterin het vliegtuig (44K/J). De two-seats hebben natuurlijk minder beenruimte en minder verstelbaar, maar het voordeel dat er geen vreemde naast ons zit trekt toch aan. Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met deze two-seat stoelen en kunnen zeggen of het aan te raden is?
Tevens heb ik meegelezen in het topic 'check in upgrade offers'. Hierin komen geregeld verhalen naar voren dat er op het laatste moment, tegen een vergoeding, een stoelupgrade kan worden aangevraagd. Zou dit bijvoorbeeld voor onze vlucht een strategie kunnen zijn? Om in eerste instantie voor de two-seater te kiezen, en ter plekke proberen up te graden naar comfort (met eventueel drie stoelen naast elkaar vrij zodat we geen vreemde naast ons hebben) of in optimale geval naar business class aan te vragen...Of is dit bij voorbaat kansloos voor onze vlucht?
Alvast bedankt voor jullie reacties 🙂
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 71 Online
- 5,336 Leden