jphorn wrote:Ah. Ik had 1200XP in mijn hoofd. Dan had die e-mail bij mij wel wat eerder mogen komen 😉Edit: ik zie nu inderdaad pas dat er gewoon 800XP in de e-mail staat :rolleyes:
Ja, ik heb de platinum lijn ook al enkele malen gevraagd waarom ik niks te horen kreeg. Heb de 800UXP vorig jaar november al aangetikt. Maargoed; liever laat dan nooit :).
*Bekijk via de linkjes wat jouw aanbod voor extra punten is als je een AMEX kaart zou nemen.
▸ AMEX Gold/Platinum nu tot 100.000 punten*. O.a. lounges, hotelupgrades, dinervoordeel en punten sparen voor goedkoper reizen.
▸ AMEX Flying Blue Gold/Platinum nu tot wel 70.000 Miles* Bijv. Platinum for 2, 30-60XP en FB punten sparen.
Gebruik je mijn linkje? Dankjewel! 🙂 Laat het weten, dan krijg je van mij een extra bedankje.
Toch wel beetje confronterend dat ze in het formulier vragen om je secretaresse :rolleyes:
Menno wrote:920UXP hier, dus de 800UXP treshold zoals in de mail staat lijkt wel realistisch
Ah. Ik had 1200XP in mijn hoofd. Dan had die e-mail bij mij wel wat eerder mogen komen 😉
Edit: ik zie nu inderdaad pas dat er gewoon 800XP in de e-mail staat :rolleyes:
→ Flying Blue Platinum Ultimate | IHG Diamond Ambassador | Accor Platinum | Hilton Diamond | Marriot Gold Elite | Melia Gold | RadissonRewards Gold
>>> Bekijk mijn referal links. Alvast veel dank!
Verdien nu tot 30.000 Miles en profiteer van 50% korting op je kaartbijdrage.
Reguliere American Express aanvragenFlying Blue American Express kaart aanvragen
Curve: 1 creditcard voor al je VISA/Mastercard creditcards
→ ontvang 1% cashback over al je uitgaven (uitleg)
Veilig en privé toegang tot internet met de beste VPN aanbieder
→ nu drie maanden gratis en 68% korting!
Of bestel bij Amazon.nl | Bol.com | Coolblue | Mediamarkt | Steun iCulture
jphorn wrote:En hier nog een nieuw PA-lid! Momenteel 1411XP/1453UXP, dus ik denk dat de treshold voor de uitnodiging nog steeds rond de 1200XP ligt.
920UXP hier, dus de 800UXP treshold zoals in de mail staat lijkt wel realistisch
*Bekijk via de linkjes wat jouw aanbod voor extra punten is als je een AMEX kaart zou nemen.
▸ AMEX Gold/Platinum nu tot 100.000 punten*. O.a. lounges, hotelupgrades, dinervoordeel en punten sparen voor goedkoper reizen.
▸ AMEX Flying Blue Gold/Platinum nu tot wel 70.000 Miles* Bijv. Platinum for 2, 30-60XP en FB punten sparen.
Gebruik je mijn linkje? Dankjewel! 🙂 Laat het weten, dan krijg je van mij een extra bedankje.
En hier nog een nieuw PA-lid! Momenteel 1411XP/1453UXP, dus ik denk dat de treshold voor de uitnodiging nog steeds rond de 1200XP ligt.
→ Flying Blue Platinum Ultimate | IHG Diamond Ambassador | Accor Platinum | Hilton Diamond | Marriot Gold Elite | Melia Gold | RadissonRewards Gold
>>> Bekijk mijn referal links. Alvast veel dank!
Verdien nu tot 30.000 Miles en profiteer van 50% korting op je kaartbijdrage.
Reguliere American Express aanvragenFlying Blue American Express kaart aanvragen
Curve: 1 creditcard voor al je VISA/Mastercard creditcards
→ ontvang 1% cashback over al je uitgaven (uitleg)
Veilig en privé toegang tot internet met de beste VPN aanbieder
→ nu drie maanden gratis en 68% korting!
Of bestel bij Amazon.nl | Bol.com | Coolblue | Mediamarkt | Steun iCulture
pw1979 wrote:Hé, na een paar maanden toch de uitnodiging voor KLM Personal Assistance 🙂 Vanaf 01-04-2022, meteen tot en met april 2025.Ben begin april in US, dus wellicht kan ik meteen gebruik maken van wat services 🙂
Welkom in de club!
Ik heb het mailtje ook net binnengekregen. Ben benieuwd naar aantallen en wat de services nou precies gaan inhouden.
Hé, na een paar maanden toch de uitnodiging voor KLM Personal Assistance 🙂 Vanaf 01-04-2022, meteen tot en met april 2025.
Ben begin april in US, dus wellicht kan ik meteen gebruik maken van wat services 🙂
@MoonJ, tegen ditzelfde euvel loop ik ook elke keer aan bij overstap van KLM naar naar een GOL-vlucht, systematisch wordt je daar op rij 30 gezet. De enige remedie is om op de luchthaven zelf bij de balie de situatie uit te leggen, bij beschikbaarheid wordt je dan alsnog voorin gezet.
TimH wrote:Kan je op de site van Avianca niet met de boekingscode en achternaam inloggen en eea aanpassen? Hopelijk kan je daar de juiste stoel selecteren.
Helaas geen enkele optie als ik inlog/incheck via de Avianca website...
Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE
MoonJ wrote: Avianca is niet te bereiken, enig idee wat ik kan doen?
Kan je op de site van Avianca niet met de boekingscode en achternaam inloggen en eea aanpassen? Hopelijk kan je daar de juiste stoel selecteren.
Ingecheckt online voor AMS - CDG - BOG - MDE morgen in Business. De BOG - MDE leg wordt uitgevoerd door Avianca en is in 'first' geboekt per mijn ticket / Manage My Booking. Nu check ik in en zie ik dat stoel 26B is toegekend. Dat is alles behalve voorin. Bel KLM en die zegt niet te weten wat te kunnen doen want ze kunnen de Seatmap niet in van Avianca. Dit zou toch wel echt balen zijn want heb gewoon voor een volledig ticket in J betaald. Avianca is niet te bereiken, enig idee wat ik kan doen?
Etihad Gold | OneWorld Sapphire (Privilege Club) | SkyTeam Elite+ (Flying Blue) | AMEX Platinum Cardholder | For an AMEX Platinum Card for 50% off + 30.000 Membership Rewards, CLICK HERE
Wat is tegenwoordig een beetje redelijk fare qua Miles en EUR voor een connecting flight in La Premiere? Ik vond deze op de Airfrance website en vraag me af of dit goede value for money is.
Voordeel is wel dat er 6 uur overstaptijd is op CDG om een bezoekje aan de La Premiere lounge te brengen :cool:. Is die La Premiere lounge trouwens wel open nu terminal 1 en 3 dicht zijn?
LucW wrote:Thanks. De importlimieten zijn inderdaad het probleem niet, het ging me eerder om eventuele restricties vanuit KLM of de regelgeving omtrent incheckbagage in de EU in z’n algemeenheid.
Het mag, maar breekbaar spul, enkele flessen goed in kleding gewikkeld zou ik nog wel aandurven, maar als je wel eens rechts in het toestel zit en ziet hoe men met de koffers omgaat... Je kan zelf nog zo voorzichtig zijn, het van de bagageband op de bagagekar na het incheckproces, het laden aan boord, het halen van boord en vervolgens op de bagageband op de eindbestemming zijn al 4 risicomomenten, en als je ook nog moet overstappen komen daar nog 2 risicomomenten bij....
LucW wrote:Thanks. De importlimieten zijn inderdaad het probleem niet, het ging me eerder om eventuele restricties vanuit KLM of de regelgeving omtrent incheckbagage in de EU in z’n algemeenheid.
Niet zo'n probleem, alleen KLM heeft / verstrekt geen 'breekbaar/fragile' labels voor ruimbagage, dus enige risico is breuk. Even aangenomen dat je binnen de EU vliegt, want de route die je beschrijft is geen KLM-route.
Alle American Express referral aanbiedingen zijn identiek, dus kies bijvoorbeeld deze: Amex classic cards (platinum, gold, silver) of de Flying Blue American Express gold or platinum.
- 22 Forums
- 4,325 Onderwerpen
- 132.3 K Berichten
- 49 Online
- 5,336 Leden