Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
De Engelse luchtvaartmaatschappij British Airways komt met nieuwe zachte dekens, kussens en een nieuwe hoofdsteun in de World Traveller cabine. Dit is de economy class cabine op de lange afstandsvluchten van BA. Daarnaast komt de luchtvaartmaatschappij met een cocktailrobot in de lounges in San Francisco en Newark.
Nieuwe dekens, kussens en hoofdsteun voor British Airways
British Airways zal witte hoofdsteunovertrekken, een felblauw kussen met visgraatmotief en een deken van zacht fleece materiaal verstrekken aan Economy class passagiers.
De nieuwe dekens, kussens en hoofdsteunen zijn beschikbaar vanaf 1 maart 2020. Het gaat daarbij om alle langeafstandsvluchten van en naar London Heathrow en London Gatwick. De oude dekens zullen gedoneerd worden aan liefdadigheidsinstellingen en projecten in het Verenigd Koninkrijk en daarbuiten.
Carolina Martinoli, British Airways’ Director of Customer experience, zegt het volgende over deze nieuwe items:
We willen dat onze klanten achterover kunnen leunen en echt kunnen ontspannen aan boord, waarbij ze kunnen profiteren van het comfortabele nieuwe meubilair, de films en programma’s tijdens de vlucht en het viergangenmenu van de World Traveller. Ons doel is om ze op hun bestemming te brengen met het gevoel dat ze zich verfrist voelen en dat hun reis een geweldige start heeft gemaakt.
Cocktailmaker in BA lounges
De luchtvaartmaatschappij komt ook met een geautomatiseerde cocktailmaker in de lounges op San Francisco en Newark. De cocktails worden in ongeveer 45 seconden gemaakt. Passagiers kunnen kiezen uit een selectie van 30 cocktails en drankjes uit het apparaat. Daarnaast kun je kiezen uit twee speciaal gecreerde drankjes: Silicon Galley en Echo-Whisky-Romeo.
De cocktailmaker is beschikbaar tot maart 2020 voor British Airways First en Club World passagiers. Daarnaast krijgen passagiers met een elite status toegang tot de lounge, dus die kunnen ook gebruik maken van deze cocktailmaker. Het apparaat is ontwikkeld door mix-master Barsys met behulp van Artificial Intelligence (AI).
Ricardo Vidal, hoofd innovatie van British Airways, zegt het volgende over deze nieuwe cocktailmaker:
We zijn altijd op zoek naar innovatieve manieren om de reis van onze klanten op de grond en in de lucht te verbeteren. Barsys biedt een nieuwe cocktailervaring en wat is een betere manier om deze technologie uit te proberen dan in San Francisco, in onze onlangs gerenoveerde lounge, en Newark, twee van de meest kosmopolitische en tech-savvy grootstedelijke regio’s in de VS.
Akshet Tewari, Barsys CEO en oprichter, zegt het volgende over deze introductie:
We zijn zo enhousiast om samen te werken met British Airways, omdat we altijd het gevoel hebben gehad dat een luchthavenlounge de perfecte plek was om een unieke en leuke cocktailervaring te creëren. We beseffen dat Barsys nooit een goede barman zal vervangen, maar dat het hen vrij kan maken om meer ingewikkelde drankjes te maken en met klanten te communiceren.
Afbeeldingen ©British Airways
Geef een reactie