Koop nu Flying Blue miles met korting of een bonus2 min leestijd

KLM World Business Class

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Het is nu mogelijk om Flying Blue miles te kopen met 45% korting of 80% bonus. De miles kun je bijvoorbeeld besteden aan een Promo Reward ticket met KLM of Air France.

Koop Flying Blue miles met 45% korting of 80% bonus

De promotie waarbij je korting of een bonus ontvangt bij aankoop van Flying Blue miles, loopt tot 28 oktober 2024. De promotie is zichtbaar op de Flying Blue website als je inlogt met je persoonlijke gegevens. Daar kun je ook zien of jouw account in aanmerking komt voor de korting of de bonus.

Tijdens deze promotie betaal je voor 300.000 miles 4.125 euro, wat neerkomt op een korting van 3.375 euro ten opzichte van de reguliere prijs. Komt jouw account in aanmerking voor de 80% bonus, dan betaal je voor bijvoorbeeld 100.000 miles 2.500 euro. Je ontvangt dan in totaal 180.000 miles in je account.

Flying Blue-eliteleden kunnen per transactie tot 300.000 miles kopen, zonder een jaarlijks limiet. Voor leden zonder status is het maximum 100.000 miles per transactie en per jaar. De volledige voorwaarden zijn te vinden tijdens het aankoopproces.

Flying Blue Ultimate status

Flying Blue miles besteden

Flying Blue miles kun je onder andere gebruiken voor een reward ticket. Zo kun je reizen met KLM, Air France of een van de vele andere partners. Sinds kort is het ook mogelijk om een reward ticket te boeken voor een vlucht met SAS.

Daarnaast kun je gespaarde miles besteden aan een Promo Rewards ticket. Elke maand zijn er verschillende bestemmingen in de aanbieding, waarbij de korting kan oplopen tot 50%. Je kunt dan reizen in Economy Class, Premium Comfort/Premium Economy of (World) Business Class met KLM of Air France.

Afbeeldingen ©KLM/FlyingBlue

Reacties

  1. Van Gooiland zegt

    Miles of point in een loyaliteitsprogramma kopen is net zoiets als het investeren Zimbabwe $$$: je weet nooit wat ze straks waard zijn.

    Vroeger had je echte frequent flyer programma’s die hun naam eer aandeden. Nu heb je ondoorzichtige, ondoorgrondelijke en onvoorspelbare loyalty programma’s met het hoofzakelijke doel om zoveel mogelijk geld te verdienen door aan zoveel mogelijk mensen zoveel mogelijk punten te verkopen. Het werkt, geen gebrek aan mensen die daar intrappen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *