Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
KLM heeft weer een nieuwe dienst gelanceerd via haar eigen app en verschillende social media. Met de Schiphol Airport Map kunnen (overstappende) passagiers beter hun weg vinden op Schiphol Airport. Op de interactieve plattegrond, waarbij passagiers hun eigen locatie gelijk kunnen zien, staan verschillende KLM faciliteiten zoals incheckbalies, lounges en transferdesks. Ook de algemene faciliteiten van Schiphol zoals winkels, toiletten en stilteruimtes zijn te raadplegen. De dienst is beschikbaar op de iOS App van KLM, Facebook Messenger, Twitter en WeChat. In de komende weken zal dit worden uitgebreid naar meer platformen, aldus de airline. Als je via social media gebruik maakt van de dienst, is je locatie alleen voor jezelf zichtbaar.
Pieter Groeneveld, Senior Vice President Digital bij Air France-KLM:
Met de Schiphol Airport Map biedt KLM de passagier een helpende hand tijdens het reizen. Deze service in de KLM app en via social media is een perfecte uitbreiding van onze digitale strategie. KLM wil zijn waar haar klanten zijn. De service is nu alleen gericht op passagiers die via luchthaven Schiphol reizen, maar andere luchthavens zullen snel worden toegevoegd.
Meer informatie en instructies om de map via social te gebruiken zijn te vinden op: airportmaps.klm.com .
Geef een reactie