Vraag: Recente ervaring overboeken AmEx-punten naar Singapore Airlines.

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Alias, 29 jul 2024.

  1. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Heeft er iemand - of meerdere personen - op dit forum een recente ervaring met hoeveel kalenderdagen het overboeken van American Epress-punten naar Singapore Airlines duurt? Recent heb ik AmEx NL gebeld om te horen of de (tot) 15 dagen die voor het overboeken staat kalender- of werkdagen zijn. Werkdagen.
    Vervolgens heb ik Singapore Airlines (Nederland) gemaild waarop de volgende reactie is gekomen: "We hebben voor u uitgezocht of het mogelijk is om het proces van het overzetten van uw American Express punten naar miles kan worden versneld, maar dit is helaas niet mogelijk. De reden hiervan is dat er op verschillende manieren geverifieerd moet worden en omdat ook American Express erbij betrokken is, kunnen wij dit helaas niet voor u doen.

    Mocht u als nog de punten nu of eventueel in de toekomst over willen zetten, dan staat hier de tijd voor van 15 werkdagen."
     
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.426
    Leuk Bevonden:
    3.381
    Trofeepunten:
    483
    Bij alle keren dat ik dit gedaan heb stonden de punten er de volgende dag bij.
     
    FlyingNelus vindt dit leuk.
  3. FlyingNelus

    FlyingNelus Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    13
    Mijn eerste keer overboeken van 30,000 MR punten naar SQ stond er ook bij in 1 dag op
     
    vlieg8877 vindt dit leuk.
  4. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    Vorige week gedaan vanuit mijn US Amex, duurde ongeveer 10 minuten :)
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  5. Somchai

    Somchai Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    3
    Amex ICC duurt ook meestal een dag.
     
  6. Oscar

    Oscar Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    afgelopen juni voor het eerst naar SQ gedaan, stond er de tweede werkdag op.
     
  7. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    Is het mogelijk om de Amex punten van een account die op een andere naam staat over te boeken naar SQ? Of moet de naam overeenkomen?
     
  8. FlyingNelus

    FlyingNelus Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    13
    Volgens mij moet de naam die je opgeeft als partneraccount bij AMEX opgeeft matchen met de naam welke is opgegeven bij KrisFlyer

    Je zou het altijd kunnen testen met 1000 punten, wel even laten weten of het dan gelukt is ;)
     
  9. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.426
    Leuk Bevonden:
    3.381
    Trofeepunten:
    483
    Heb begrepen dat het wel lukt, maar dat aan de andere kant accounts gelocked zijn vanwege deze reden.
     
  10. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    Heb je het dan over de Krisflyer accounts of AMEX accounts die achteraf geblokkeerd zijn?
     
  11. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    624
    Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Een keer geprobeerd en dat ging fout, punten nooit aangekomen en er een half jaar over gedaan om de punten weer terug op de Amex account te krijgen..
     
    FlyingDutchman vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina