Revolut Kaart

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Thijsk, 26 apr 2019.

1. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.463
    Trofeepunten:
    483
    ]
    Plus dat je alleen naar BAEC en FB kunt overboeken. Ten opzichte van Amex mis je dan nog wel een paar (m.n. SQ en CX) partners die handig zijn. Positief is wel dat het met een 1:1 ratio is als je overboekt vanuit Revolut.

2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.677
    Trofeepunten:
    1.573
    Heb een tijd lang Revolut Metal kaart gebruikt om RevPoints te sparen. Tikte lekker aan 1:1. Mijn focus ligt bij BA, dus was er bij gebaat.

3. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.463
    Trofeepunten:
    483
    Heb recent nog een keer navraag gedaan bij Revolut of de wisselgeld functie misschien ook uitgezet kan worden bij de duurdere kaarten i.c.m. RevPoints. Maar helaas was het antwoord daarop nee. Dat maakt het in mijn optiek geen bruikbare optie, omdat dit gewoon erg dure punten worden.

Zou mooi zijn als ze dat aanpassen. Zelf spaar ik inmiddels 3 punten per dollar bij de supermarkt dankzij een US creditcard, maar voor het gros van de Nederlanders zou het al lekker zijn als je een paar punten per boodschappenronde mee kunt pakken.

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.677
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaar dat ik nu voor Amex Plat ben gegaan ;-)

5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.677
    Trofeepunten:
    1.573
    Maar euh die wisselgeld functie staat bij mij uit op m'n Revolut Metal. Voordien waren het inderdaad dure punten. Net nog ff gekeken, krijg nu 1 punt per 2 eur uitgave. Gebruik de kaart regelmatig, dus mooi meegenomen.

6. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.463
    Trofeepunten:
    483
    Hmm, dat zou wel bruikbaar zijn voor veel mensen. Ik zal het nog eens navragen bij Revolut. Wellicht had ik een aap met een typemachine.

7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.677
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja meen me te herinneren dat we het daar paar maanden geleden over hadden. Heb toen gekeken en het uitgezet en bleef werken. Enige wat jammer is dat ze de terms hebben aangepast en de cash back functie niet meer actief. Mijn spend zorgde ervoor dat ik m'n maandelijkse kost eruit haalde om het "abo" voor de metal kaart te betalen.

Deel Deze Pagina