Revolut Kaart

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Thijsk, 26 apr 2019.

1. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.079
    Trofeepunten:
    333
    Ehm waar zie je dit? want als ik 100 revpoints wil omzetten krijg ik gewoon 100 avios....

2. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    176
    Trofeepunten:
    43
  3. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    471
    Trofeepunten:
    63
  4. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    471
    Trofeepunten:
    63
    Revolut biedt nu ook de mogelijkheid om RevPoints te kopen - en daarmee kan je voordeliger Flying Blue miles kopen dan bij FB zelf. Bijvoorbeeld: 10.000 miles kosten via KLM €250,00; 10.000 RevPoints (= 10.000 miles) kost €149,30. 2.000 FB miles kost €52, 2.000 RevPoints €34,62. Dit zijn natuurlijk de FB prijzen als er geen promotie is.

VinceG en Enzo vinden dit leuk.
  5. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.079
    Trofeepunten:
    333
    ah top! dus dat zie je gewoon achteraf. wel bijzoner dat ik hier geen mail over gehad heb. Wel dagelijkse mail en bericht om vrienden aan te melden..... Dat is het enige irritante aan Revolut.
    Vraag is nu....Ga ik omzetten naar Avios....?

Laatst bewerkt: 23 aug 2025
  6. StarChaser

StarChaser Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Begin oktober heb ik een (gratis) Revolut account geopend. Binnen twee weken kreeg ik in de app een aanbod om een jaar lang gratis het Metal plan te proberen, mits ik maandelijks mijn salaris op de rekening laat storten.

Aanbod geaccepteerd, en inderdaad, tot december 2026 is mijn Metal plan nu gratis. Interessanter qua RevPoints sparen en nog wat andere perks zoals o.a. een ClassPass abonnement. Eind volgend jaar kijk ik wel of het interessant is om ook tegen betaling bij hen te blijven, of dat er dan ergens een beter aanbod is!

Verder is het Referral systeem ook niet gek, dat heeft me nu ook al €270 opgeleverd door drie vrienden aan te dragen. Nu nog eens kijken wat de beste besteding van de RevPoints is.

FlyRemco vindt dit leuk.
  7. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.079
    Trofeepunten:
    333
    Meeste airlines is 1:1 omzetten van revpoints, dus dat is mijns inziens beste besteding! Ik betaal al 2 jaar voor een metal plan.

8. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.079
    Trofeepunten:
    333
    Zal Revolut eens contacten of zij ook aan retentie aanbod doen :D

westi en FlyRemco vinden dit leuk.
  9. Neanderthaler

Neanderthaler Newbie

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    18
    Ik betaal tegenwoordig alles met Amex FB platinum of mijn revolut kaart. Maar nog geen betaalde variant van de revolut kaart.

zou mooi zijn als je tegen je vaste lasten ook punten kom krijgen. Maar voor afschrijvingen krijg je geen revpoints. Dacht vorig jaar mijn zorgverzekering af te tikken in een keer met revolut. Maar kreeg 0 punten.

je krijgt alleen punten voor het pinnen.

10. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.079
    Trofeepunten:
    333
    Ja klopt. Je kan ook een bedrag vast zetten waarover je "rente" krijgt in de vorm van revpoints. En dat is ook niet slecht. Aangezien revpoints 1op1 omgezet kunnen worden naar miles heb ik berekend dat je ongeveer 1,3% aan monetaire rente krijgt. (als je KLM mile waardeert op 0,012 euro.

Neanderthaler vindt dit leuk.
  11. Neanderthaler

Neanderthaler Newbie

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    18
    ja heb ik ook gezien inderdaad. Echter zie ik het niet zitten om een ton vast te zetten op revolut om 270k punten per jaar te krijgen. Met een paar keer upgraden en referrals krijg ik dat ook wel met Amex.

12. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    471
    Trofeepunten:
    63
    Helaas zijn ook parkeergarages en parkeeractie uitgesloten....

13. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.079
    Trofeepunten:
    333
    Niet als je gewoon met je pas betaald.

Mjah daar heb ik geen tijd voor. Een creditcard heb ik om uitgaven mee te doen. Niet om spelletjes mee te spelen om punten binnen te harken ;)

Ruut vindt dit leuk.
  14. Zr40

Zr40 Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    18
    Vast zetten hoeft niet (het is vrij opneembaar) maar dat maakt het nog steeds niet zinvol. De punten zijn minder waard dan de rente op een goede spaarrekening.

Desgewenst zou je zelfs méér punten kunnen aanschaffen van die rente.

15. RickFlyer

RickFlyer Newbie

Leuk Bevonden:
    55
    Trofeepunten:
    18
    Dat is niet zo simpel. Nadat ik steeds geen revpoints kreeg voor transacties bij een P+R in Amsterdam toch eens gevraagd. Gemeentelijke parkeerterreinen (en -automaten) worden gezien als een vorm van belastingheffing en tellen daarom niet mee. 'Particulier' parkeren in bijv. een qpark zal wel goed gaan.

RobertFB en VinceG vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina