Revolut Kaart

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Thijsk, 26 apr 2019.

1. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.122
    Trofeepunten:
    333
    Amex en luisteren? Nee die moeten voelen. Heb mijn revolut naar Ultra geupgrade en vandaag voor het eerst een lounge gebruikt. ook nieuwe voordelen vandeweek via revolut:
    • airport security fast track (onbeperkt bij ultra)
    • van 3 naar 5 gb wereldwijde data via esim
    • extra abo's (duolingo, laundryheap, perplexity)
    • uitgebreidere annuleringsverzekering (moet nog in de exacte voorwaarden duiken).
    Afgelopen week was de eerste keer (tijdens een congres van werk) dat ik 100% van mijn uitgaven via Revolut heb gedaan. Diners en taxi's (Uber 10 revpoints per euro!) En dat is een week die aardig is aangetikt. En dan 1op1 omzetten naar FB miles is wel heel lucratief!
    3500 euro uitgegeven in 1 week op de revolut. 4055 revpoints voor ontvangen. om wisselen voor FB is 4055 FM miles. Had ik 3500 uitgegeven met mijn amex, dan was het 3500 rewardpoints geweest en omwisselen nu is het 2700 en vanaf 1 juli maar 1750. 2305 miles verschil!

lloydje33, Samstien, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.284
    Trofeepunten:
    223
    Eigenlijk hou ik de Amex Platinum alleen maar aan voor Privium en autohuurverzekering, status heb ik al.

Wat houdt die,
    airport security fast track (onbeperkt bij ultra)
    precies in?

3. Gin_klm

Gin_klm Blue Tier

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Wat ik lees is dat de reis geboekt moet zijn via revolut stays om er überhaupt gratis gebruik van te kunnen maken. Anders betaal je nog een toeslag voor het gebruik van de fast track

4. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.122
    Trofeepunten:
    333
    Nee hoor. Ik kan met Ultra gewoon een gratis Fast track pas aanvragen bij een airport die commerciele fast track aanbied.

Overigens vandaag ook gewoon mijn huurauto (borg en huurbedrag) voldaan met mijn Revolut bij Sixt! Was geen enkel probleem.

5. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    512
    Trofeepunten:
    123
    Staat er ergens een lijst van welke airports Fast Track aanbieden? Ik neem aan dat ze Dragonpass Go gebruiken, klopt dat?

6. ehlaban

ehlaban Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ja je kan het zien op dragonpassgo onder airport-list/all

7. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.122
    Trofeepunten:
    333
    Deze week een email dat ze wisselen van Dragonpass naar Loungekey in Juni.
    Ik lees beetje wisselende meningen welke nu beter is. Op Schiphol gewoon de Aspire lounges. Maar ook de ExpressSpa! Kun je een gezichtsmasker en 20 minuten massage chair doen.
    Op Heathrow diverse lounges. Ziet er wel goed uit. Ook pubs waar je dan 18 pond korting krijgt.

Deel Deze Pagina