Ik heb geen factuur gekregen, en zie ook geen facturen in het Schiphol account. Als er een factuur in je Schiphol account staat, dan zou ik even bellen, want dan lijkt het mij dat er iets niet goed gaat.
Recent ff naar Schiphol gereden. Nieuwe pas voor vrouw en mijzelf opgehaald en meteen een backup pas geregeld. Hoefde geen afspraak te maken. Wel ff langs marechaussee en nieuwe irisscan maar binnen uurtje stonden we weer buiten. Prima!
Dank voor jullie reacties. Ik zie net in mn account dat ik vorig jaar idd ook geen factuur van ze heb ontvangen, vreemd dat ik dat nu dan wel krijg als het vorig jaar wel goed ging. Maar even bellen dus.
Heb je de informatie voor het aanvragen Privium voor de hoofdkaarthouder en extra kaarthouder dan niet gehad van Amex bij de aflevering van je Platinumkaart in de grijze welkomstbox dan wel niet gelezen op de Amex website? Het staat er allemaal redelijk duidelijk uitgelegd.
Denk goed om even te bellen of dit wel goed gaat. De laatste periode zelf met een aantal slordigheden door Amex te maken gehad. De enige keer dat je een factuur krijgt van Privium, is als je je Amex Platium kaart opzegt. Dan loopt je Privium abonnement door en moet je dat zelf opzeggen. Doe je dat niet, dan krijg je een factuur van Privium. Ik ben dan ook benieuwd wat er in jouw geval gebeurd is dat je ineens een factuur krijgt. Hoop niet dat ze denken dat je je kaart hebt opgezegd
Hier hetzelfde probleem. Net even gebeld, ik moest me opnieuw aanmelden bij Privium en Amex gaat de rest regelen.
Vervelend en goed om te weten. Houd je dan wel je Privium Plus Membership? Heeft Amex je nog laten weten hoe zoiets als dit überhaupt heeft kunnen gebeuren?
Yep, er verandert verder niets. Geen idee waar het aan ligt, Privium gaf aan dat het een bekend probleem was.
Zelfde probleem hier. Ook advies gelregen om Privium opnieuw aan te vragen via Amex app (aangegeven dat ik een bestaande Privium klant ben). En Amex zou het oppakken met Privium. Kreeg wel het advies om de rekening te betalen. Bedrag gaat Amex terugstorten. Let’s see.
Ik vraag me af of Privium de komende tijd de servicelevels vast kan houden. Schiphol breidt nu het tijdslot voor security uit naar de non-Schengen filters. Daarbij mag je gebruik maken van de prio rij. SQ pax mogen gedurende de sluiting van Aspire gebruik maken van de Airside lounge. Privium verkoopt nu ook loungevouchers online. En dan is er ook nog de reguliere aanwas, danwel via AMEX Plat of de lange wachtlijst sinds de meltdown vorig jaar. Ondertussen zijn de faciliteiten niet meegegroeid. Merken jullie meer drukte bij de prio rijen of lounges?
Ik snap je punt. Ten aanzien van SQ: dit staat los van de Aspire sluiting. Ook voor de sluiting had men reeds een contract met Privium voor premium pax.
De vorige keer dat ik AMS <> HAM vloog, niks gemerkt qua rijen. Security was ik de enige en kon ik zo doorlopen, Schengen Lounge zaten mensen, maar voldoende plek (di 10:00 - 12:00), bij terugkomst de Clublounge West zat er bijna niemand (za 14:00).
Hier ook 'opeens' een factuur ontvangen voor privium via amex plat. Privium geeft inmiddels aan dat het bekend is en er geen verdere actie nodig is. Gaan maar uit van een goede afloop dan...
Gisteren naar FCO gevlogen en daarvoor even langs de ClubLounge geweest om de oude pas te vervangen. Stond met een paar minuten weer buiten en bij Schengen security kon ik zo doorlopen (was de enige). In de lounge verder rustig met genoeg zitplekken (was zo rond 16:00 uur). Wat wel opviel is dat ze een aantal banken hebben opgeofferd voor afgesloten werkruimtes. Oogt nogal vreemd omdat de rest heel ontspannen is opgezet, maar snap het wel.
Ik kreeg vorig jaar ook opeens een factuur. Ik had een proefabonnement, deze op tijd opgezegd, maar de factuur voor het nieuwe jaar kwam en moest betaald worden. Nog 1 of 2 aanmaningen gekregen, ondanks elke keer wijzen van mijn kant op de opzegging. Ik hoop dat het voor jou beter afloopt.
De administratie lijkt wat achter te lopen, ik ken iemand die zeer kort een Amex platinum heeft gehad, die heeft opgezegd binnen een jaar, ongeveer rond 2021, en sindsdien nog gebruik kan maken van Privium. Anderzijds zag ik recent in de clublounge iemand die aan de deur "geweigerd" werd, eerder tegengehouden, omdat de automatische incasso niet gelukt was. Die kon ter plaatse iets doen met een pasje, het leek op het voldoen van eerdere facturen, en kreeg zijn Privium pas terug.
KLM heeft nu ook Luggo. Iemand hier al eens gebruik van gemaakt? In maart voor de gein eens gekeken voor een HV-vlucht, moest ik mijn koffer bijna een week van tevoren laten ophalen.... Ja doei!
De afgelopen 3 weken heb ik nog geen 5 minuten gewacht bij security. Kon elke keer zo doorlopen. Afgelopen maandag zelfs 2 keer in een uur. In lounge erachter gekomen dat ik mijn laptop vergeten was
Beste Mr Vliegende_Keep , Als gevolg van een technische fout heeft u recent een factuur ontvangen voor uw Privium lidmaatschap. U kunt deze factuur als niet verzonden beschouwen en hoeft deze niet te voldoen. Uw Privium lidmaatschap via uw American Express Platinum kaart is nog steeds actief en kunt u gewoon blijven gebruiken als onderdeel van uw American Express Platinum lidmaatschap. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, American Express