Even een vraag, mijn vriendin is haar pas kwijt geraakt in huis. Zij heeft de privium partner kaart, moet ik met haar mee om een nieuwe pas aan te vragen of kan zij dat zelf regelen?
Ik was laatst naar binnen gelopen voor een nieuwe pas, de mevrouw aan de balie bleef maar zeiken dat de oude werkte en dat het daarom niet hoeft. Toch koppig geweest en vriendelijk gevraagd om alsnog om te wisselen. Zegt ze dat ze zonder mijn back up kaart het niet kan doen... Op mijn normale pas staan toch ook all gegevens? Pleur dat over op de nieuwe pas... Kon niet... Ik weet niet wat ik moet geloven, was dit bij jullie ook zo? De volgende keer, volgende week dus, neem ik mijn back up kaart ook mee, want ik ga en zal die nieuwe kaart krijgen. Nu is het persoonlijk geworden.
Gewoon binnen lopen en aangeven dat je pas verloren is. Was bij mij echt zo en met die back-up kaart binnen 5min nieuwe contactloze kaart gekregen. Werkt prettig en sneller dan de oude schuif kaart.
Per 1 juni gaan de prijzen weer omhoog, zo valt in de nieuwsbrief te lezen. Plus wordt 285 en Partner 130. Zou Basic wel gewoon hetzelfde blijven?
En wat snacks en drinken bij de grab en fly voor jezelf en partner. Altijd erg welkom als t een budget airline vliegreis is of voor in de nacht op de hotelkamer bij aankomst op n gesloten Airport Plus als je een van de referals pakt uit t American Express topic betaal je t eerste jaar amper bij.
Ik heb ook de RFID pas gehaald en daar was geen back-up kaart voor nodig, werd mij alleen gevraagd of ik die nog had...