Je vergeet nog dat er standaard ook 2 toiletten buitenwerking zijn als gevolg van een technisch mankement. Effectief blijven er dus 4 bruikbare over.
Die WCs zijn een zooitje. Afgelopen zondag zat er papier in welgeteld 1 van de 6 handdoekautomaten. Gelukkig was ik deze trip Quality Observer en onderdeel van de beoordeling was de lounge.
In het Privium Clubhuis. Thuis al gegeten met het gezin. Het menu in de lounge vandaag is: broccolisoep, salade met aardappelen, wraps, Nacho chips met diep. De cheesecake was lekker als toetje. Maar het is duidelijk dat je tegenwoordig voor een fatsoenlijke maaltijd in de KLM kantine moet zijn en niet in de Privium Lounge….
Nog een paar maandjes en de centurion lounge opent. Als ik het goed heb ik september. Hopelijk horen we er snel meer over, ik zag al ergens vacatures langskomen iig.
Ik vond Priv juist recent weer stuk beter. Variatie tussen vega/vlees, maaltijden worden vers gehouden. Ook lekker snacks en tosti's en op vrijdag zijn de bitterballen weer terug
Clublounge South opent begin augustus blijkbaar. Zojuist gemaild in de Privium-nieuwsbrief. Tevens weer kinderen welkom in de zomervakantie (helaas). Gelukkig niet in de Departures Lounge.
Wat ik interessanter vind is dat ze het hebben over een afzonderlijke Privium security check. Krijgen we nu eindelijk een "eigen" security check, buiten het plebs om?
Klopt idd, en zeker het interessantst! Helaas geen plebs meer hautain aankijken als je ze inhaalt dus.
Totdat er vlak voor jouw beurt ineens een complete 10-persoons rolstoelkaravaan wordt voorgelaten en jij vanaf beneden terug wordt aangekeken
Zojuist voor het eerst in de Privium lounge in Eindhoven geweest, dat maakt vertrekken vanaf Eindhoven toch wel een stuk fijner. Voor zo’n klein vliegveld en kleine ruimte vond ik de lounge verrassend goed. Nu helaas wel weer met beide voetjes op de grond in een Ryanair kist, ready for take off.