Privium

Discussie in 'Overige programma's' gestart door bkraan, 11 sep 2014.

1. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    196
    Trofeepunten:
    43
    toen ik naar IJsland vloog, werd iedereen voor ‘Priority’ bij de security in een laan gedumpt die dicht ging. Had diegene achter de band al 3x gezegd maar die pino bleef er mensen heen sturen, en die werden niet geholpen. Toen konden we (gelukkig) snel naar twee andere banden..

Ruut vindt dit leuk.
  2. hellolaurent

hellolaurent Blue Tier

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    28
    Prio security stelt op Schiphol vaak weinig voor, waar regelmatig om de haverklap tassen eruit worden gehaald voor extra controle. Laatst stond ik zelf bijna 20 minuten te wachten nadat ik al zelf door de scanner was, er lagen gewoon 9(!) tassen op de band voor extra controle. Met 2-3 minuten per tas, plus nog wat gezellig kletsen tussendoor onder collega’s, schiet het natuurlijk totaal niet op...

Ruut vindt dit leuk.
  3. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.117
    Trofeepunten:
    333
    Ik heb jose nog steeds niet gezien! Volgens mij is het gewoon een actrice! :D

Maar dinsdag was het ook weer drama bij security vertrek 3. De band weer helemaal vol voor handmatige check. 4 supervisors die gezellig staan te keuvelen en gesprekken hebben over dingen die niets met het werk te maken heeft en mensen die gewoon ongeduldig worden. Als de analyser onderhoud nodig heeft dan moet je die security lane gewoon sluiten! en niet door blijven klooien.
    Heb gewoon 25 minuten staan wachten tot eindelijk mijn bagage gechecked werd. Op schiphol weten ze er een flinke bende van te maken. dikke rijen ook weer naar buiten voor paspoortcontrole. Beide exits waren weer dicht.
    net terug gekomen op schiphol en viel mee, al stond er beneden wel een 30 minuten wachtrij.

Ruut en hellolaurent vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina