Doen ze niet meer aan warm eten in de Privium Lounge? Of het is nu voor altijd soep en nachos? Kan dus beter naar de KLM kantine gaan voor een warme hap.
Vond het de laatste tijd ook tegenvallen. Als avondeten een grove ‘tosti’ van het brood dat ‘s ochtends over bleef…
Ligt het dus niet aan mij. Broodjes en een wrap met soep past niet echt bij het exclusieve karakter dat Privium wil (probeert) uitstralen.
Er worden nog wel eens schaaltjes met een warme hap neergezet, laatst nog wat prima curry kunnen scoren. KLM lounge 52 was overigens aardig rustig afgelopen zaterdagavond; de Schengen-lounge zal wel weer een regelrechte hel geweest zijn. Overigens ook nu weer gezegend door het Privium-pasje. Wat een absurde rijen voor de paspoortcontrole. We moesten tussen 2 rijen door en ons dus ook langs een rij wurmen om bij de Privium-poortjes te komen. Dat leverde wel een paar vuile gezichten op, haha.
Die rijen zag ik ook deze week. Dan ga ik aan Schengen zijde naar beneden en dan pak ik daar de poortjes naar non-schengen ipv vuile gezichten en moeilijk doen was ik in 5 minuten aan non-schengen zijde. Wat mij dan weer irriteert is dat security dan ineens maar 1 plaats per laan beschikbaar stelt en dus rijen voor security gaat creeeren om paspoortcontrole te ontlasten. Begrijpelijk. Maar maak dan een dedicated privium rij want die hoeven niet te wachten voor paspoortcontrole. Soms (nou eigenlijk altijd) heb ik het idee dat er echt niemand bereid is op Schiphol om een mooi product neer te zetten en te leveren waarvoor ze betaald worden. Gewoon even nadenken en frequente reizigers een fijne beleving bezorgen.
Het terras bij de Privium Schengen lounge is nu open. Je zit er leuk, maar die toegang had wel wat beter over nagedacht kunnen zijn met die draaideur, voor als je drinken ed bij je hebt. Nu loopt er steeds een medewerkster rondje van de zaak
Ja, dat is wel een mooie route dan. Gelukkig was het personeel wel alert en bonjourden ze wat mensen aan de kant zodat wij er langs konden.
Uberhaupt reizigers een normale beleving bezorgen. Gisterochtend ook een gigantische rij voor de paspoortcontrole. Ook de rij aan Schengen zijde beneden was bizar, slechts 4 paspoortmachines open. Begrijp nooit waarom niet alle paspoortmachines open kunnen zonder dat er blijkbaar per 4 poortjes iemand toezicht heeft. Waarom kan het in Singapore en andere landen wel?
Volgens mij zijn de meeste van die rijen voor niet-EU paspoorten. Ik was met een vriend die geen Privium had en de rijen waren gigantisch, maar met zijn NL paspoort werd hij direct doorgelaten bij de deur naar beneden en eenmaal beneden ook meteen doorgestuurd naar één van de weinige werkende e-gates.
Het lijkt er wel op dat ze op Schiphol sowieso niet willen dat je een goede ervaring hebt. Vanaf volgende maand gaan de tarieven voor Privium ook weer flink omhoog. En voor wat? Wat krijg je er werkelijk voor terug? Waarom is het net als andere vliegvelden niet mogelijk om op schiphol een dedicated Fast track te hebben? Nee nu betaal je met privium voor "Gebruik van het Priority wachtgebied bij security". Dus je hebt een aparte rij en daarna wordt je gemengd tussen de andere wachtenden. Totaal onzin.
Als ik de berichten moet geloven komt er wel een separate security vanuit de nieuwe lounge. Staat ook een paar posts hierboven. https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/...schiphol-in-de-steigers-hier-komt-alles-samen
Vanwege die integratie met de lounge is dat alleen voor de plusleden. Volgens mij gaat de prijs dan ook alleen omhoog (10 euro) voor de plusleden. Meer foto´s: https://www.ddock.com/work/privium-clublounge-south/ In Rotterdam nu ook priority met Privium. Gr. M.
"Een exclusieve doorgang voor de veiligheidscontrole" Dat is een beetje vaag. Maar we gaan het zien. Ik behoud sowieso mijn privium. Heeft me altijd veel tijd gescheeld.
Lekker dan. Ik wilde opnieuw registreren voor Privium na 3 jaar geen lid te zijn geweest, kan het niet met een @gmail.com adres? Wordt je verzocht een mailtje te sturen naar een bepaald adres, twee weken later nog geen reactie en toch maar even achteraan gebeld. Blijkt dat die box niet gemonitord wordt en het gewoon [email protected] moet zijn Ik moet vanmiddag toch op Schiphol zijn, ga wel op de bonnefooi langs met m'n paspoort hopelijk kunnen ze het dan in 1 keer fixen als het rustig is.
In ieder geval wel snel antwoord. Het euvel was dat mijn vorige account ook op dat email adres zat, jammer dat ze niet gewoon een fatsoenlijke foutmelding daarvoor gebruiken. En waarom moet ik per se een nieuw account aanmaken als blijkbaar al mijn info nog ergens staat? Hopelijk vanmiddag antwoord.
Vanmorgen ook weer een enorme rij in het priority wachtgebied. Gelukkig kwam er zo'n José figuur die de gnomen de opdracht gaf om het priority gebied eerst door te laten lopen. Zelf kunnen ze dat kennelijk niet bedenken...