Klagen werkt!

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Alexo, 3 okt 2014.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.486
    Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met KLM op social media. Ik leg vaak via DM op Twitter mijn probleem voor en vaak binnen 24 uur een oplossing. Bij uitzondering schrijf ik mijn volledige ervaring hier en ook vaak snel een reactie via de mail. Af en toe een telefoontje. Misschien kreeg ik een snellere reactie omdat ik Plat was?
     
  2. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    738
    Leuk Bevonden:
    1.557
    Trofeepunten:
    478
    Bij mijn CX vlucht werkte de IFE niet. Geen vervangende stoel, dus geklaagd...

    In view of your disappointment, I have arranged for USD75 in service vouchers to be posted to you and have included the terms and conditions here for your reference. I hope this will go some way to restoring your faith in us.

    Weet niet precies wat ik er mee kan...maar de toekomst zal het leren
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Social media is tegenwoordig steeds meer bezig met onzinnige zaken, vaak niet eens van passagiers.
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Je kan ze inwisselen voor korting op vluchten, extra bagage of extra legroom seats. Waarschijnlijk kan je ze ook aan onboard duty free besteden. Dat heb ik vorig jaar gedaan.
     
    RickJansen vindt dit leuk.
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik denk dat je die $ 75 in vouchers kunt besteden bij CX.
     
    RickJansen vindt dit leuk.
  6. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ik ook.
    Ik heb ook vaak het idee dat ik met robots te maken heb die gewoon een standaard antwoord geven en niet echt lezen wat ik schrijf. Het komt onkundig over.
    Het niveau is het afgelopen jaar achteruit gegaan, hetzelfde met Air France maar die zullen waarschijnlijk hetzelfde callcenter delen.

    De Platinumlijn is van een heel andere orde. Snel, effectief, vriendelijk en kundig.
    Zeer fijn en goed maar een contrast met de normale social media.
     
  7. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Super Thanks :). Idd telefonisch goed geregeld, miles direct bijgeschreven
     
  8. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    760
    Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Vrees dat de sociale media teams (niet alleen die van de KLM) een beetje ten onder zijn gegaan aan hun eigen succes. Teveel mensen gebruiken het voor van alles en niets.
     
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.486
    Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    KLM en Air France doen het altijd nog stukken beter dan Etihad of Qatar. Man, daar heb ik maaaaaaaaaaanden mee aan de stok gehad.
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Gelukkig heeft Etihad een speciaal twitter account voor elite leden. Die hielpen redelijk goed en snel.
     
  11. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Onbegrijpelijk. En dat met medeweten van KLM?
     
  12. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.486
    Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Waarschijnlijk alleen voor haar eigen elite leden? Niet voor haar EY partners, zoals AB?
     
  13. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Klacht ingedient omdat ik 2x onboard niet kon upgraden naar business. 10k punten met een excuses erbij :)
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Draagt mooi bij aan de komende upgrade! :D
     
    Denzi vindt dit leuk.
  15. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    KL AMS-MIA (A332 EC-stoel, ben FB Plat), IFE afstandsbediening stuk, geen gangpadstoelen in comfort meer vrij dus aan boord compensatievoorstel gekregen. Kom kiezen uit EMD van €80, in-flight sales tegoed van €30 of 9.000 Miles.
     
  16. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.763
    Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Het callcentre zit nu in Praag met dito personeel zover ik begreep.
     
  17. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Wat is hier precies de klacht dan? Er was wel plaats in business, maar mocht niet?
     
  18. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Precies, terwijl dit volgens de policy wel mogelijk moet zijn!

    @Flying doc volgens mij zit iig de Plat lijn nogsteeds in Enschede, maar krijg nu wel vaker een niet Nederlander aan de lijn. Die doen overigens nogsteeds net zo goed werk, dus vind niet dat het 'achteruit' gaat, of ervaar dat iig niet.
     
  19. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ook is de wachttijd erg lang. Doordat Delta mijn nationaliteit verkeerd in hun systeem had staan en ik kon aantonen dat ik zowel de ETA alsmede de boeking correct voltooid had, werd ik de toegang tot het vliegtuig naar Canada geweigerd en moest 5 uur wachten op de volgende vlucht.
    Ik heb daar meer dan een maand geleden een klacht over ingediend maar nog altijd geen reactie.
    Ik vind dat gewoon niet kunnen.
     
  20. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    @Thijs1978 ben je er ook zelf achteraan gegaan? Ik kreeg binnen een dag bericht. Overigens, moet je deze klacht dan niet eerder bij Delta indienen?
     

Deel Deze Pagina