Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met KLM op social media. Ik leg vaak via DM op Twitter mijn probleem voor en vaak binnen 24 uur een oplossing. Bij uitzondering schrijf ik mijn volledige ervaring hier en ook vaak snel een reactie via de mail. Af en toe een telefoontje. Misschien kreeg ik een snellere reactie omdat ik Plat was?
Bij mijn CX vlucht werkte de IFE niet. Geen vervangende stoel, dus geklaagd... In view of your disappointment, I have arranged for USD75 in service vouchers to be posted to you and have included the terms and conditions here for your reference. I hope this will go some way to restoring your faith in us. Weet niet precies wat ik er mee kan...maar de toekomst zal het leren
Je kan ze inwisselen voor korting op vluchten, extra bagage of extra legroom seats. Waarschijnlijk kan je ze ook aan onboard duty free besteden. Dat heb ik vorig jaar gedaan.
Ik ook. Ik heb ook vaak het idee dat ik met robots te maken heb die gewoon een standaard antwoord geven en niet echt lezen wat ik schrijf. Het komt onkundig over. Het niveau is het afgelopen jaar achteruit gegaan, hetzelfde met Air France maar die zullen waarschijnlijk hetzelfde callcenter delen. De Platinumlijn is van een heel andere orde. Snel, effectief, vriendelijk en kundig. Zeer fijn en goed maar een contrast met de normale social media.
Vrees dat de sociale media teams (niet alleen die van de KLM) een beetje ten onder zijn gegaan aan hun eigen succes. Teveel mensen gebruiken het voor van alles en niets.
KLM en Air France doen het altijd nog stukken beter dan Etihad of Qatar. Man, daar heb ik maaaaaaaaaaanden mee aan de stok gehad.
Gelukkig heeft Etihad een speciaal twitter account voor elite leden. Die hielpen redelijk goed en snel.
Klacht ingedient omdat ik 2x onboard niet kon upgraden naar business. 10k punten met een excuses erbij
KL AMS-MIA (A332 EC-stoel, ben FB Plat), IFE afstandsbediening stuk, geen gangpadstoelen in comfort meer vrij dus aan boord compensatievoorstel gekregen. Kom kiezen uit EMD van €80, in-flight sales tegoed van €30 of 9.000 Miles.
Precies, terwijl dit volgens de policy wel mogelijk moet zijn! @Flying doc volgens mij zit iig de Plat lijn nogsteeds in Enschede, maar krijg nu wel vaker een niet Nederlander aan de lijn. Die doen overigens nogsteeds net zo goed werk, dus vind niet dat het 'achteruit' gaat, of ervaar dat iig niet.
Ook is de wachttijd erg lang. Doordat Delta mijn nationaliteit verkeerd in hun systeem had staan en ik kon aantonen dat ik zowel de ETA alsmede de boeking correct voltooid had, werd ik de toegang tot het vliegtuig naar Canada geweigerd en moest 5 uur wachten op de volgende vlucht. Ik heb daar meer dan een maand geleden een klacht over ingediend maar nog altijd geen reactie. Ik vind dat gewoon niet kunnen.
@Thijs1978 ben je er ook zelf achteraan gegaan? Ik kreeg binnen een dag bericht. Overigens, moet je deze klacht dan niet eerder bij Delta indienen?