Op basis dat het essentieel is dat ik aanwezig ben voor een aantal shows die mijn baas volgende maand in de U.S.A. heeft. Dit was wel erg spannend gezien ik via het ESTA programma reis en dan werken natuurlijk niet compleet aan de orde is, maar een aantal zakelijke dingen weer wel mogen. Dus gelukkig is het toch gelukt. Mijn baas heeft natuurlijk wel een O1. Wel erg prettig dit, gezien ik komend jaar me dus niet zo'n zorgen hoef te maken wanneer die buitenproportionele travel ban eens wordt weggegooid.
Stuit ik ineens op dit: je kan nu verlenging van de geldigheid voor de in het huidige kwartaal vervallende miles kopen! https://milesandmore.loylogic.com/rexcategory?categoryCodes=SHPCAT184 Heb niet doorgeklikt dus weet niet wat ze er voor vragen, maar ik vraag me op voorhand al af of het het waard is...
Ja dat kan al enige tijd. Voor 15/K verlengen betaal je € 150,00. Prijzig grapje dus. Dan kun je beter een award ticket kopen en annuleren, dan betaal je € 50,00 refund kosten maar blijven je miles ook geldig tot het einde van het kwartaal.
Kijk, goeie aanvulling! Dank. Ik merk dat ik er een tijdje uit ben geweest, wat dit soort zaken betreft ;-)
Maar de Passenger Locator Form die je zou moeten hebben kan ik nergens vinden. Of is dat de gezondheidsverklaring die volgens overheid.nl wel moet maar volgens jullie bij KLM niet wordt gevraagd? Ik snap ook helemaal niet wat ik nou moet meenemen voor mijn overstap op CDG. Een Frans formulier? Waar vind ik die? pff wat een stress..
maar als ik hier zo lees is alleen je Vaccinatiebewijs (Corocheck app) voldoende om te reizen binnen de EU?
Ik doe een onderzoekje hoe het zit in Roemenie. Op dag 10 kan je worden "vrijgelaten" . Dus je wordt zelfs opgesloten..strenge aanpak hoor..
Dit is voor Slovenië, Malta en Italië. Ik ga deze volgende maand invullen voor mijn trip naar Malta. Waar ga je naar toe? Check op www.wijsopreis.nl, daar staat het aangegeven of je een PLF nodig hebt. [Edit: als ik me goed herinner, vlieg je naar DUB? Hier vind je info en PLF voor Ierland.] Als je transit op CDG, krijg je tijdens je vlucht (of bij het boarden) een papieren formulier die je invult. Ik was ook in jouw positie, maar don't worry, het valt uiteindelijk allemaal best mee.
Zojuist terug van een PCR testlocatie. En dit is nieuw voor me: deze heb ik nodig voor mijn visum aanvraag . Lekker effectief, maar ik doe het maar gewoon.
Uhm, maar is die test niet verlopen tegen de tijd dat je je visum krijgt? Ben nu wel benieuwd welk land dit is... Het is dat België een Schengenland is, anders zou ik hun verdenken.
Dank je, maar ik vraag geen toeristenvisum aan. Momenteel kun je overigens ook geen toeristenvisum aanvragen voor Indonesië (en geen VOA).
Same! Zin in! Vaccinaties zijn de nieuwe Tena / Always van de 21ste eeuw. Je kunt er mee reizen, zwemmen, dansen… je voelt er niks van!
Mijn vriendin is er al ik ga over 2 weken, eindelijk na 2 jaar. Ik weet het ..ik vond alleen de info op de klm site grappig vertaald "vrijgelaten".
Zij meldt overigens dat ze in Austrian airlines een nieuw mondkapje kreeg. Een ffp2 ding . De rest was niet goed genoeg.