Wat zijn jullie ervaringen wat betreft services bij hotels? Ik heb marriott bonvoy platinum status en dus normaal gesproken toegang tot de lounge. Sinds ongeveer maart zijn de lounges gesloten. Bij 1 marriott hotel kreeg ik alleen maar een tasje voor het ontbijt en nu bij een marriott hotel in Duitsland krijg ik vouchers (1 per dag) voor een gerecht, soft drink en bier/wijn in het restaurant. Wel in alle gevallen een upgrade gekregen naar een suite ivm de lage bezetting.
Ik zag net dat er ook een onderdeel op dit forum is met hotel ervaringen Dus heb ik het daar neer gezet.
Heeft iemand ervaring met herboeken/refunds bij WizzAir? Mijn dochter heeft geboekt WAW-VIE en BUD-WAW. Nu heeft ze bericht gekregen dat de 1e leg niet doorgaat en is omgeboekt op een vlucht een dag later. De 2e leg is vooralsnog ongewijzigd. Ze kan de wijziginging accepteren, een travel credit met bonus krijgen of een refund. Het liefst wil ze annuleren en een refund aangezien het nog onzeker is ivm corona. Helaas staat de 2e leg op een aparte boekingscode. Ze zijn wel beide op hetzelfde moment gemaakt. Die 2e leg kan ze dan wsl niet ongestraft wijzigen cq refund krijgen. De vluchten zijn in augustus. Wat zouden jullie doen, nog even wachten of er alsnog een wijziging in de 2e leg komt of nu proberen aan te kaarten bij Wizzair?
Ok verhelderend, thanks voor de help! Ga proberen er een omboeking zonder tariefverschil van te maken.
Wilde morgen bellen, krijg ik net deze mail binnen. I.p.v 10 dagen is het een maand wachten geworden, maar daardoor is m'n status dus ook langer geldig. Toch mooi meegenomen een jaartje OneWorld status.
UA Plat naar QR Plat, dus nu bij alle alliances de "hoogste" status (hoger dan *A gold geeft toch geen extra voordelen)
Geen buffet meer? Dus je moet nu naar een medewerker die voor je moet opscheppen of is er helemaal geen eten meer?
Voor de Schengen vliegers, is de security bij departures 1 inmiddels weer open of moeten we nog steeds dat end naar 1a lopen?
Wat hoop ik dat die weer open is zeg, ik heb 2x voor 1 Juli gevolgen binnen Schengen en beide keer naar Lounge 52 dan loop je echt een stuk af zeker als je ook nog een B gate heb.
Vanwege de travel ban kom ik de USA voorlopig niet in. KLM en Delta vliegen “gewoon”. Zij zullen niet annuleren, dus ik zal dat zelf moeten doen. Echtgenote heeft er ook geen zin meer in, gezien toestanden in USA. We hebben een non-ref ticket, in economy, op 074 stock, vertrek 5 oktober. Wat zou het beste zijn, nu al annuleren, of eind september/ begin oktober pas? En heb ik dan recht op refund/voucher als ik zelf annuleer?
Ik zou nog even afwachten. De ervaring is dat nog lang niet alle vluchten doorgaan en de KLM pas zo’n 6 tot 8 weken van te voren annuleert. Check ook hun website voor de regels.
Ja dan gelden helaas je ticketvoorwaarden, ik zit in het zelfde schuitje bij een aantal van mijn vluchten. Zie hiervoor KLM website. Ik zou afwachten hoe de situatie ontwikkelt en op een eventuele annulering van KLM zelf.
Bedankt Beuse242 en Frankb voor jullie reacties. De KLM website is echter zeer vaag vind ik. Misschien bijkomend probleem: ik heb geboekt bij klm.de, benieuwd of dat nog extra gedoe gaat geven...... Ik zal tzt verslag uitbrengen.