InsideFlyer Corona Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Miya, 12 mrt 2020.

1. Erwin

Erwin Blue Tier

Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Of United Kingdom, lekker de maandag en dinsdag ook vrij.

MollyMoon, MichaelNight en westi vinden dit leuk.
  2. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Dat is interessant van de ANWB, prijs is in Nederland relatief hoog, en momenteel heb ik nog geen testen nodig, maar in januari wil ik, als het kan, privé op stap waar een PCR test verplicht is, en hoewel ik bij de vaste aanbieder van mijn werkgever terecht kan zijn die kosten individueel wel duurder, want vergoeding van werkgever mag bij privé reizen niet.

3. FlyingDutch

FlyingDutch Blue Tier

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Gisteren nog een test gedaan daar (zonder ANWB korting, goed om te weten).

Wat kan je zeggen.. gaat prima en binnen 24uur uitslag binnen met PDF document en QR code

ppt vindt dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Ruut vindt dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.453
    Trofeepunten:
    483
    Dank. Jammer, want met mijn dochter mag ik helaas de Privium lounge ook niet in.

6. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.453
    Trofeepunten:
    483
    Jonger dan 12 niet toegestaan begreep ik.

7. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Niet veel later na mijn klacht bij Austrian en LH over het dicht zijn van de Star lounge kreeg ik een bericht dat ik als business OS nu weer in de Aspire mocht..Ze hebben voorlopig de Aspire weer gecontracteerd. Zou BA ook kunnen doen....

MollyMoon en Daeni vinden dit leuk.
  8. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Gelukkig maar, anders stijgt het aantal besmettingen door Nederlanders zonder PCR met alle gevolgen van dien...

9. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Amsterdam vindt dit leuk.
  10. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
  11. Frankb

Frankb Blue Tier

Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Heb je op de link geklikt? Werkt inderdaad met een kortingscode > ANWBlid49 ;)

Amsterdam, Bosbewoner, Ambtenaruh en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Hè nu is ie opeens goedkoper:cool:
    Bedankt!

13. FlyingDutch

FlyingDutch Blue Tier

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Top! Stond er ook nog bij tot wanneer de korting geldig is?

14. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ik ga ook gelijk boeken met die code :D Scheelt mijn werkgever weer geld ;)

Ruut vindt dit leuk.
  15. appie

appie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Even een vraag

komende week reis ik naar Amerika (staatsburger), en na 3-5 dagen moet ik daar een test doen.

als ik t goed lees op de site van de overheid hoef ik me voor Nederland niet meer te testen op de terugreis als ik gevaccineerd ben.

klopt dat, iemand ervaring mee?

16. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Moet je echt elke test apart betalen en afrekenen? Want daar zou ik persoonlijk niet aan gaan beginnen, toen er nog getest moest worden waren er zoveel testen ingekocht door mijn werkgever en kon ik daar ook steeds terecht ook op tijden dat ze eigenlijk al dicht waren, maar 20.10 testresultaat was net beter dan een 20.00 uur testresultaat. (Zie hier meteen het bewijs dat die testen natuurlijk ook een wassen neus zijn door de geldigheid van 72 uur kon ik best veel met één test).

Maar de korting is natuurlijk wel mooi meegenomen, als er straks weer getest moet worden naar bestemmingen en het is voor persoonlijk gebruik kan ik eindelijk wat profiteren van mijn ANWB lidmaatschap.

17. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja! Mijn werkgever zit niet in Nederland. Heb gevraagd wat een bedrijfsaccount zou kosten, maar dat zou lucratiever zijn bij grotere aantallen. En toen ik daarvoor keek had ik niet verwacht dat ik 2 jaar later bijna aan de 300 testen zou zitten. Niet allemaal bij Coronalab.eu natuurlijk. Denk dat ik er daar zo'n 60 gedaan heb. Meesten waren terug naar NL aangezien NL geruime tijd 2 testen vereiste.

18. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Ja die testen terug gingen in theorie van mijn travel budget af. Dat hakt er lekker in.
    In theorie uiteraard want ik ben wel goed maar niet gek, ik help mee de kosten laag te houden maar ga dat niet zelf betalen ook al was het op veel van mijn bestemmingen maar €20-€25 je had uitschieters naar boven…
    Ben benieuwd of men weer de testmanie wil optuigen.

19. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb vorige maand een ticket van mijn vrouw geannuleerd. Ik zat al een tijd te wachten op een voucher, dus vorige week maar eens contact opgenomen via FB. Krijg ik deze reactie:
    Goedemorgen, bedankt voor uw bericht. Helaas heb ik uw bericht, in verband met de hoge volumes, niet eerder in behandeling kunnen nemen. Ik heb de informatie voor u nagekeken en ik zie dat de collega's van de specifieke afdeling aangeven dat er geen voucher kan worden uitgegeven. De boeking is voldaan met vouchers, deze vouchers zijn niet restitueerbaar in geen enkele vorm. Dit is de reden dat er ook geen vouchers kunnen worden uitgegeven.

Alle tickets waren toch te annuleren? Ik had nogal wat vouchers, deels voor geannuleerde vluchten en deels gift vouchers, en ik kan me niet meer herinneren welke ik voor deze tickets heb gebruikt.

Maar dat zou toch niet uit mogen maken? Er was toch een flexibel boeken policy en dan maakt de betalingsvorm toch niet uit?
    Iemand een tip wat te doen?

20. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Dit is inderdaad bijzonder want ik heb genoeg boekingen met vouchers gemaakt die ik daarna weer heb moeten annuleren.
    Elke keer zonder problemen, vertrok de vlucht wel voor 31 maart 2022, want dat speelt wel mee.

Ik zou het antwoord betwisten met ook de boekingsvoorwaarden die nu op de website staam, er staat in ieder geval niets over beperking bij betaling met vouchers.
    Wel vrees ik dat via de reguliere kanalen het antwoord wat lang zal duren, als ik iets heb dan heb ik binnen 2 uur altijd reactie met pa.

Blijf het vreemd vinden, je had immers ook contant geld kunnen krijgen voor je vouchers…

Laatst bewerkt: 31 okt 2021

Deel Deze Pagina