InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. flyTOMe

flyTOMe Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Nu geef je ze inderdaad ook de kans om het netjes op te lossen.. :) Geen probleem. Ben benieuwd hoe het afloopt!

2. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    522
    Trofeepunten:
    123
    FlyingNelus vindt dit leuk.
  3. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.580
    Trofeepunten:
    478
    Vorige week weer een interessante situatie in Doha. Kwam netjes om 07:30 op het vliegveld aan voor mijn vlucht DOH - DXB van 09:30 en rond 08:00 kwam via de app en via de borden de melding ''delayed'' tot 12:00. Vervelend, dus even dubbel gecheckt aan de balie van de lounge. Die konden dat bevestigen en ze zeiden 'neem gerust weer plaats, we laten het wel weten als het boarden begint'. Dus even snel een douche gepakt en een ontbijt, kijk ik rond 08:40 op de borden, zie ik staan 'boarding'. Ik ga terug naar die vrouw aan de balie en vraag 'maar deze vlucht is toch delayed tot 12?'. Zegt ze; nee, is nu aan het boarden. Heel vreemd. Aangekomen bij de gate waren ze toch niet aan het boarden, maar was een swap van een vliegtuig (zelfde type) en daardoor konden we (met een kleine vertraging) alsnog best op tijd vliegen. Vond het wel interessant, want wat als ik tot 11 uur niet op de borden of in de app had gekeken en het personeel me ook niets verteld had? Eind goed al goed...

VinceG, Morris, MichaelNight en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Hoe vaak wordt het menu in de avond gewisseld in de Vienna Austrian F lounge? ik eet s'avonds al een jaar die naturschnitzel. Het jaar daarvoor altijd die de gevulde paprika...De frequents komen er toch vaak?..beetje afwisseling zou leuk zijn. PS de apfelstrudel mag altijd blijven...dat is Oostenrijk! Plotseling zijn er 3 werkcabins verdwenen tov vorige week...waar zijn die?

5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.718
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisteren in LHR op T5 in de lounge ineens tik op m'n schouder... "Hey!" Verdorie lang geleden dat we hier op IF samenwerkten!
    WhatsApp Image 2024-11-17 at 19.14.32.jpeg

FlyingFonz, Urbanjazz, FlyingBlob en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.517
    Trofeepunten:
    598
    Welkom terug op het forum @Lionell! Goed om de GT's en BA vluchten weer voorbij zien te komen, daar heb ik toch "iets" meer affiniteit mee dan die ultra runs ;-)

7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.718
    Trofeepunten:
    1.573
    Thanks! Het is een ander soort "mileage running" :D
    Dit jaar enkel door BRU-LHR trips BA Silver gehaald. Zo te zien niet veel gemist hier joh, lijkt wel of de tijd heeft stil gestaan...

GT's aan boord en vodka/sprite in de lounge, vergif is het haha. Ergens in vervlogen tijden zat ik met @Sanne von Kriegenbergh wel eens aan de JD of BaCo in een verlaten lounge op Honolulu.

8. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    877
    Trofeepunten:
    348
    En welke van de twee ben jij? ;)
    Leuk dat je er weer bij bent, Lionell! Misschien kun je binnenkort weer eens zo'n Ultra-run met AA door de America's doen die je 150k miles opleveren om daar semi-live verslag van te doen?

Lionell, lloydje33 en FlyingNelus vinden dit leuk.
  9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.718
    Trofeepunten:
    1.573
    Was het nog maar zo makkelijk om voor weinig geld zoveel miles te verdienen! Heb destijds paar maffe trips gemaakt, maar om nog eens 19 vluchten in economy op 7 dagen te doen, daar pas ik nu denk ik voor haha

10. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    687
    Trofeepunten:
    123
    Hebben we al leuke Black Friday deals gezien?

Ik zie dat luxury flight club een “aanbieding” heeft voor een lidmaatschap voor €99 per jaar (dus oude tarief). Ik ben lid van de gratis nieuwsbrief maar twijfel of ik zou moeten upgraden naar een gold membership. Iemand ervaringen?

Ruut vindt dit leuk.
  11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.718
    Trofeepunten:
    1.573
    Proost van The View op BRU! WhatsApp Image 2024-11-22 at 15.27.40.jpeg

VinceG, Urbanjazz, vlieg8877 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.475
    Trofeepunten:
    303
    Voor het eerst Air France Premium gevlogen met de oude stoelen in de vaste schelp, het toestel was een 777 Caribbean. Eerdere vluchten had ik de nieuwe stoelen. Ondanks dat ik hier veel negatieve verhalen had gelezen vond ik het wel prima voor een dagvlucht. De cabine was maar 3 rijen, en dus lekker intiem, met direct achter me een wc die alleen voor de 3 rijen te gebruiken was, dus nooit wachen of congestie eromheen. Oke de recline is niet lekker, maar dat werd gecompenseerd door meer privacy door het dichte vaste meubel waardoor achter- of voorburen je niet zien. Bij KLM zakt altijd het uitklap tafeltje treurig naar beneden, zelfs op een van de eerste vluchten met een verbouwd toestel waar ik in zat was dat al zo, waardoor je drankje of wat dan ook naar links er vanaf schuift. Hier bleef het prima staan. Ook geen voorburen die in je gezicht komen reclinen door de vaste schelp, en ook minder dat je naar achter wordt getrokken als je achterbuurman op staat en daarbij jouw stoel vastpakt, of als je voorbuur onrustig is op zijn stoel dat je beeldscherm de hele tijd heen en weer danst zoals bij de KLM stoelen, en nieuwere Air France. Kortom, ik vond het voor een dagvlucht wel prima!

michiel1, lloydje33, ErwinLansing en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.077
    Trofeepunten:
    223
    Na ooit een AF vlucht in economy te hebben genomen naar Costa Rica dacht ik dit is eens maar nooit meer.

Na meerdere vluchten in business naar Colombia ben ik bijna fan van AF geworden...:rolleyes:

FlyingFonz, Urbanjazz, michiel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.475
    Trofeepunten:
    303
    Ik vond alleen het eten dit keer abonimabel slecht, die snackbox voor landing, bah wat was dat broodje droog, alsof je op een afbak broodje zit te knagen wat nog afgebakken moet worden.

VinceG en FlyingFonz vinden dit leuk.
  15. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    500
    Trofeepunten:
    123
    Nog nooit ICA economy met Air France gevlogen, alleen business class. Ik weet niet of ik ooit aan de KL businessclass wil beginnen, wat een goed product is die AF business-class. :D

Ruut vindt dit leuk.
  16. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    687
    Trofeepunten:
    123
  17. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.718
    Trofeepunten:
    1.573
    Het is weer vrijdagmiddag!
    IMG_6815.JPG

18. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    154
    Trofeepunten:
    43
    In Februari moet ik naar Boekarest, tickets met KLM zijn al geboekt. Ben nog met het hotel bezig.
    De dinsdag ben ik overdag weg, daarna weer in Boekarest. Dus 4 aaneengesloten nachten in Boekarest.
    Ik zit te twijfelen tussen Hilton GardenInn Bucharest Old Town of een Marriott hotel, The Marmorosch Bucharest of JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Hilton ben ik Gold, Marriott Gold Elite. Heb bij Hilton atm 8300 punten, Marriott 0.
    Gaat om 10-14 februari. Iemand die weet waar je een goede deal uit kan halen? En wat een goed hotel is in het "centrumgebied"? Per nacht zo'n 150-175 euro max zat ik aan te denken. Helaas geen tijd voor een vijfde nacht om die aanbieding te kunnen gebruiken.
    Hier zitten er best wel wat experts die weten hoe je er het maximale uit kan halen, dus ben benieuwd. Meestal ben ik niet van de "luxe" hotels, en zit ik dus lager in prijs per nacht gemiddeld.

Laatst bewerkt: 2 dec 2024
  19. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.517
    Trofeepunten:
    598
    Wij hebben met Marriott Luminous wel een prima deal bij JW Marriott. 2901 RON (ca. € 582) voor vier nachten inclusief ontbijt, full flex. The Marmorosch zit met Luminous op € 694,00. Dit is ook incl. Ontbijt.

FlyingFonz, lloydje33 en Durk vinden dit leuk.
  20. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    154
    Trofeepunten:
    43
    Klinkt interessant, ik maak even mijn planning af en zal dan via je website een aanvraag doen.

Bijzonderetickets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina