InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.994
    Trofeepunten:
    273
    Waarom blijft Hilton Schiphol airport zo'n mooi hotel met zulke slechte service?Ik woon 20 minuten rijden van Schiphol. Vandeweek kwam ik aan om 21:00 en moest volgende ochtend al om 6 uur vlucht hebben. Geen zin om naar en van huis te rijden, dus parkeren op Privium 1 en lekker in Hilton slapen.
    Goede rate van 153 euro (supercheap!) en online inchecken en voor upgrade gegaan omdat ik graag kamer aan oostkant op 8e verdieping wilde hebben (laatste verdieping voor de executive floors). Dus uiteindelijk mooie hoekkamer op de 8e voor uiteindelijk 180 euro.
    checkte in by een trainee die werd begeleid met een trainer. Heb gold status.
    Ik was al beetje geirriteerd dat ik digital key niet kon gebruiken en moest naar de frontdesk.
    Blijkbaar hebben ze op Hilton schiphol een identificatieplicht (onzin denk ik), maar als dat zo zou zijn geef dan niet de optie voor digital key.
    Maar goed, check in was redelijk vlot en kreeg mijn kaart. Op laatste moment: Ow we hebben u geupgrade!! Heel enthousiast gebracht. Alsof je je dan heel erg bevoorrecht moet voelen werd het gebracht.
    U zit nu op de executive floor op de 11e!
    Gelijk de mededeling: Helaas sluit de executive lounge om 21:00.......:confused: En het was 21:20 ofzo.
    Ok nou in ieder geval 3 verdiepingen hoger en zag dat ik van 843 naar 1143 was gezet dus ging er van uit dat het kamer aan zelfde kant was met uitzicht.
    Niet dus! Zat bij de kantoren naar binnen te kijken en binnenterrein van Schiphol.
    Had inmiddels al wat uitgepakt en was moe en moest nog genoeg werk doen.
    Wel even naar receptie gegaan (in kader van training) om te melden dat dit geen upgrade is, maar een downgrade. Had geen zin om te verhuizen, verder werd er niets gedaan of aangeboden.
    Ik ga hier altijd (gelukkig niet te vaak) weg met een ontevreden gevoel.

Bijzonderetickets en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina