InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Dit lost het meestal op inderdaad. Wat ook helpt is het netwerk eerst “vergeten” omdat er nog “iets” van je vorige vlucht gelinkt is. Misschien M.a.c. Adres.

ErwinLansing vindt dit leuk.
  2. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    43
    Thnx ga het proberen!

3. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    43
    Ben ik de enige die een week voor vertrek in de KLM-app geen stoel meer kan wijzigen? Zie bijgevoegde foto..

Bijgevoegde bestanden:

michiel1 vindt dit leuk.
  4. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Al eens via de website geprobeerd? De app is echt een gedrocht en heeft vaker bugs.

5. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    43
    Haha, ook daar zonder succes! Maar het vreemde is dat ik dit heel vaak heb, ik dacht dat er wellicht een reden voor was..

6. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Had ik vorige maand naar Birmingham ook. Heel gek. Opzich zou klantenservice je kunnen helpen hiermee. Bij mij wilde ze alleen dat ik opnieuw ging betalen voor een Eco Comfort stoel, wat nergens op sloeg want ik zat al op eentje waar voor betaald was. Wilde ze de bankafschrift zien dat ik voor een Eco Comfort stoel had betaald... Bizar.

7. michiel1

michiel1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb het ook voor mijn aanstaande reis. Geen seatingplan te zien, niet in de app, maar ook niet op de website. Ik zit welliswaar op 1A, dus geen enkele reden om van stoel te veranderen. maar het moet gewoon werken, niet dus.

8. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    43
    1A bij de WC? :p Btw: ik heb even opnieuw ingelogd in de app. (met flyingblue-nummer, niet e-mail (deed die niet). en nu doet die het weer.

9. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223
    Hoef je niet zo ver te lopen als je wilt roken...

lloydje33, VinceG, Vliegende_Keep en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    43
    HAHAH!! :p Maar tegenwoordig mag je toch gewoon Vapen aan boord? :D

Ruut vindt dit leuk.
  11. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223
    ik zeg niks....o_O

NisshinMaru vindt dit leuk.
  12. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    787-9 ;) er is geen 789 en ook geen designator -900 bij de dreamliner...

FlyingBlob vindt dit leuk.
  13. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    De 777 is wel weer een stuk krapper in breedte dan de 787, en ik ben wat breder en minder lang dus vind de Dreamliner juist een fijner toestel. To each their own!

Urbanjazz vindt dit leuk.
  14. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Denk niet dat velen hier al de nieuwe Premium Comfort van KLM hebben uitgeprobeerd, maar toch vraag ik even een opinie:

KLM Premium Comfort (2-3-2) of Delta Premium Select op de A330neo (2-3-2)?

Ik heb hem nu staan op AMS > MSP, vlucht van ca. 8 uur in Premium Comfort, om vervolgens 3.5 uur met DL in Economy Comfort(+) door te vliegen naar LAS.

Echter kan ik gratis omboeken naar AMS > SLC, vlucht van ca 10 uur in Premium Select, en dan nog maar 1.5 uur door te vliegen naar LAS in Comfort+.

Ik twijfel omdat PC van KLM er comfortabeler eruit ziet, maar de route via SLC zorgt dat ik een langer gedeelte van de reis in Premium Economy zit en minder in een normale Economy stoel. Ook is deze route 1.5 uur sneller in totaal met overstaptijden dan de KLM route.

Hebben mensen hier ervaring met Premium Select in de 339 van DL?

Laatst bewerkt: 23 jan 2023
    arjen05 vindt dit leuk.
  15. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    630
    Trofeepunten:
    123
    Houd rekening met het opnieuw inchecken van je koffers bij een overstap in Amerika. Dus een korte overstap kan juist tegen je werken ipv in je voordeel.

16. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Tripje naar de Malediven geboekt:) Wel een pakketreis dus had geen invloed op de maatschappij, we gaan met Emirates. Ben benieuwd, wordt mijn eerste keer met hun. Had stiekem wel gehoopt op KLM want ik had 150k miles gespaard voor een upgrade, maar als ik de verhalen mag geloven is EC bij Emirates ook prima.

MoonJ vindt dit leuk.
  17. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Ec bij Emirates is beter als bij KLM m.i. Catering stuk beter, het IFE systeem is het beste wat er is en de A380 is een super fijn stil vliegtuig. In de B777 is het nog steeds prima maar niet zo fijn als in A380. Tip als je gratis goede stoelen wil hebben Tussen 72u en 48u voor vertrek is de seatmap open. Anders moet je wachten tot check-in.

18. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Ja klopt, echter is mijn route nu een 4u+ overstap en die met DL een 3uurs, dus daar blijft genoeg tijd voor. Als het goed is bij beide genoeg tijd over voor een GE enrollment. :)

FlyingBlob vindt dit leuk.
  19. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Leuk! Welk resort zit je? Emirates kan af en toe ook met redelijke (cash) upgrade prijzen. DXB > MLE zou ik niet doen want dat is een erg korte vlucht van +- 4 uur.

20. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    @MoonJ ik heb in het najaar Delta heen/KLM terug gedaan naar de VS. In alles is KLM net wat meer premium beleving. Echt glaswerk ipv een plastic bekertje. Opruimen met een dienbladje vs met een vuilniszak door de cabine lopen na het eten. Ook deed KLM meer drankrondes.
    Het zitcomfort is min of meer zelfde, al vond ik het wel ineens knus worden bij Delta toen mijn voorganger maximaal reclinede, dan heb je bijna zijn achterhoofd in je gezicht. Ik zou in ieder geval de voorste rij selecteren.

ErwinLansing en MoonJ vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina